پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

لیست انواع کنترل یدکی سامسونگ سازگار با هم

لیست انواع کنترل یدکی سامسونگ سازگار با هم

شرکت SAMSUNG ، از مطرح شده ترین تولید کنندگانی است که انواع ریموت کنترل در اشکال مختلف را برای تولیداتش، تدارک دیده است. گاهی یافتن کنترل یدکی سامسونگ در بازار که دقیقا مشابه کنترل اصلی باشد، کار دشواری است. به همین خاطر با اطلاع از اینکه کدام کنترل ها می توانند جایگزین هم باشند، خرید کنترل تلویزیون را آسان تر می کند.

کنترل های سازگار سامسونگ

با توجه به پیشرفت روزانه علم و تکنولوژی، تولیدکنندگان مختلف برای رقابت در این بازار سخت، مدام در حال تغییر و به روز رسانی محصولات خود هستند. همین تغییرات مداوم موجب سخت شدن پیدا کردن کنترل اصلی برای تلویزیونتان می شود. سختی کار زمانی بیشتر ملموس می ششود که چند سالی از خرید تلویزیون گذشته باشد.

بنابراین قبل از معرفی انواع کنترل یدکی سامسونگ سازگار، نیاز است با نحوه کار این ریموت ها آشنا گردید. در واقع همین نحوه عمل است که باعث می گردد برخی از انواع کنترل یدکی سامسونگ سازگار باشند و برخی خیر. ریموت از طریق مادون قرمز به سیستم عامل درونی تلویزیون متصل می گردد و به آن دستورات مختلف از جمله تغییر کانال را می دهد. هر ریموت با یک فرکانس خاصی به تلویزیون متصل می گردد که این امر در انتخاب کنترل یدکی سامسونگ سازگار بسیار حائز اهمیت می باشد.

کنترل یدکی سامسونگ سازگار گروه قدیم

با دانستن ریموت کنترل های سازگار سامسونگ با فرکانس مشابه دیگر نیاز به تهیه کنترل یدکی دقیقا مشابه با ریموت اصلی نیست. همین امر باعث صرفه جویی در وقت، انرژی و پول شما می گردد. کنترل های  SAMSUNG  به دو گروه قدیم و جدید تقسیم بندی می شوند.

 انواع کنترل یدکی سامسونگ سازگار با فرکانس یکسان در سری قدیم ، شامل کنترل سامسونگ مدل 10081F ، کنترل سامسونگ مدل 10075K ، کنترل سامسونگ مدل 10107C ، کنترل سامسونگ مدل 10129C و کنترل سامسونگ مدل 124A میشوند که همگی روی سیستم C0 و فرمت 3010 و دیتای 0C کار میکنند ، این کنترلها همگی با دستگاههای یکدیگر کار میکنند و تنها تفاوت آنها در شکل ظاهری و تعداد دکمه های روی آنها می باشد .

ریموت های سازگار سامسونگ

کنترل های ناسازگار قدیم

برخلاف مدل های کنترل یدکی سامسونگ سازگار سری قدیم سه مدل هستند که با هیچ کنترل دیگری فرکانس مشترک ندارند. (با هیچ دستگاهی بغیر از دستگاه خودشان کار نمیکنن ) :

  • کنترل سامسونگ موشکی یا 5062 شش دکمه که جزو کنترل های بسیار قدیمی سامسونگ می باشد و هم اکنون از ردهخارج گردیده است
  • کنترل سامسونگ 5012 یا کلبه ای که این کنترل هم جزو کنترل های بسیار قدیمی سامسونگ می باشد و هم اکنون از رده خارج گردیده است.
  • کنترل سامسونگ 5082 یا 093 که با کنترل صنام مدل 093 هم یکی میباشد و فرکانس آن تحت سیستم C0 , A0 , E0 و فرمت 3010 فعال میباشد.

کنترل های سازگار سری جدید

کنترلهای سامسونگ سری جدید تر شامل کنترل سامسونگ مدل 104K ، کنترل سامسونگ مدل 128D ، کنترل سامسونگ مدل 1015 سری 5 ، کنترل سامسونگ مدل 399 ، کنترل سامسونگ مدل 609A ، کنترل سامسونگ مدل 312 ، کنترل سامسونگ مدل 326 ، کنترل سامسونگ مدل 676B ، کنترل سامسونگ مدل 681 ، کنترل سامسونگ مدل 865 ، کنترل سامسونگ مدل 1078 ، کنترل سامسونگ مدل 1088 و کنترل سامسونگ مدل 1088 نت فیلیکس دار هستند.

 همگی آنها با دستگاههای یکدیگر کار می کنند و تنها تفاوتشان در شکل ظاهری و تعداد دکمه های روی آنهاست . این کنترلها تحت سیستم  و فرمت  فعال هستند. کنترل سامسونگ همه کاره مدل 104K نیز در بازار ایران موجود است که قابلیت کارکرد با تمامی دستگاههای سامسونگ را دارد .

کنترل یدکی سامسونگ سازگار

جهت خرید کنترل سامسونگ به کجا باید مراجعه کرد

سعی کنید جهت خرید ریموت کنترل به کسی که در این امر تخصص ویژه دارد ، مراجعه کنید ، زیرا با توجه به تنوع ریموت کنترلها و فراوانی فرکانس های مربوط به آنها ، استفاده از فرد یا مجموعه ای متخصص در این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما می گردد.

 فروشگاه اینترنتی پیکاوکالا با بیش از 20 سال سابقه در توزیع و فروش انواع ریموت کنترل دستگاه های صوتی و تصویری، و داشتن مشاورانی مجرب در این امر، شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری خواهد کرد. انواع ضمانت و گارانتی 7 روزه ( بدون هزینه ) ، 6 ماهه و یکساله و مشاوره ی رایگان جهت رفاه حال مشتریان گرامی در مجموعه ی پیکاوکلا گنجانده شده و شما می توانید محصول خود را به راحتی از فروشگاه اینترنتی پیکاوکالا تهیه کرده و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید .

سوالات متداول

چرا بايد جهت خرید ریموت کنترل به کسی که در این امر تخصص ویژه دارد ، مراجعه کرد؟

زیرا با توجه به تنوع ریموت کنترلها و فراوانی فرکانس های مربوط به آنها ، استفاده از فرد یا مجموعه ای متخصص در این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما می گردد.

کنترلهای سامسونگ سری جدید كدام مدل ها هستند؟

کنترلهای سامسونگ سری جدید تر شامل کنترل سامسونگ مدل 104K ، کنترل سامسونگ مدل 128D ، کنترل سامسونگ مدل 1015 سری 5 ، کنترل سامسونگ مدل 399 ، کنترل سامسونگ مدل 609A ، کنترل سامسونگ مدل 312 می شوند.

كدام مدل های کنترل یدکی سامسونگ سری قدیم با هیچ کنترل دیگری فرکانس مشترک ندارند؟

کنترل سامسونگ موشکی یا 5062، کنترل سامسونگ 5012 و کنترل سامسونگ 5082 اين سه مدل هستند.

 

 

 

 

 

نظر خود را بنویسید

whatsapp