پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

بهترین مارک آنتن تلویزیون کدام است

بهترین مارک آنتن تلویزیون کدام است

اگر  سردرگم هستید که کدام انتن را بخرید یا نمی دانید بهترین مارک آنتن تلویزیون کدام است، به شما  بهترین برندها و انواع را معرفی می کنیم. در این مقاله در ابتدا شرایط مختلف را که به نسبت آن باید انتن مورد نظر خود را انتخاب کنید، توضیح می دهیم. سپس برندها و بهترین مارک آنتن را معرفی خواهیم کرد. با مطالعه این مقاله راحت تر می توانید بین خرید آنتن رومیزی و هوایی تصمیم گیری کنید.

گام اول در انتخاب بهترین مارک انتن

در ابتدا باید تصمیم بگیرید که انتن شما باید داخل خانه قرار گیرد یا خارج آن! امروزه با گسترش آپارتمان نشینی، برخی از افراد به علت قوانین ساختمان خود یا سایر مسائل امکان قرار دادن انتن در خارج از منزل ندارند. بنابراین با توجه به شرایط خود باید بسنجید که نیاز به آنتنی دارید که خارج از خانه قرار گیرد یا داخل خانه.

مورد دیگری که در انتخاب محل قرارگیری می بایست مورد توجه قرار دهید، این است که موانعی همچون دیوارها سیگنال ها را کاهش می دهند. همچنین انواع داخلی با مشکلاتی همچون تداخلات بیشتر با سایر لوازم الکتریکی برخوردارند. اما انواع خارجی هزینه بالاتری دارند و نصب آن ها نیز سخت تر است.

بهترین مارک آنتن تلویزیون

انتخاب بهترین نوع

با توجه به اینکه ممکن است هر کدام از برندها یکی از انواع، برترین محصولشان باشد، ابتدا باید انتخاب کنید کدامیک از انواع انتن مورد نیاز شماست. به طور کلی آنتن ها به مدل های کلی زیر دسته بندی می شوند:

آنتن های رومیزی

این موارد مستقیم با یک فیش به تلویزیون متصل می شوند و نیاز به سیم کشی به خارج از خانه ندارند. این نوع بیشتر در مناطقی که سیگنال قوی دارند توصیه می گردد. زیرا این مدل دارای قیمت اقتصادی تر نیز هستند.

انتن های هوایی

این انتن ها برای نقاط کور مناسب تر از انواع رومیزی عمل می کنند؛ چرا که بهتر توانایی دریافت سیگنال ها را دارند. همین قدرت دریافت بالا، مشتریان را مشتاق می کند تا علی رغم سختی کابل کشی خرید آنتن هوایی را انتخاب کنند.

انواع انتن

بهترین برند آنتن

شرکت های تولید کننده تنوع زیادی دارند. برندهای معتبری مثل لالی الکترونیک، هانی الکترونیک، آذران الکتریک، فروزش، ورتکس، سیماران و .... در بازار ایران وجود دارند که از نظر کارایی و کیفیت گیرندگی سیگنال در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند. انتخاب از میان این گونه برندها کمی سخت به نظر می رسد ولی به ترتیب به بررسی برندهای برتر می پردازیم:

  • اگر بخواهیم بهترین را از میان برندهای انتن مشخص کنیم، تولیدات شرکت لالی الکترونیک و هانی الکترونیک در ابتدای این رده بندی قرار می گیرند. چون آنتن های تولید شده توسط این دو شرکت از نظر کیفیت و قابلیت گیرندگی بسیار متنوع هستند و انواع آنتن های هوایی ثابت و گردان، رومیزی تقویت دار و رومیزی ساده در سبد تولیدات این دو شرکت مشاهده می گردد .
  • تولیدات شرکت آذران الکتریک، شرکت فروزش و ورتکس از نظر تنوع سبد محصولات در رده بندی دوم هستند و آنتن های رومیزی قدرتمند با کیفیت گیرندگی بالا تولید می کنند.
  • شرکت آنتن سیماران که یک شرکت با سابقه در این امر می باشد، تقویت کننده های ثابت و گردان و آنتن های هوایی قدرتمندی تولید می کند ولی از نظر تنوع محصولات در رده ی سوم این لیست قرار می گیرد.

الباقی برندهای تولید کننده ی آنتن در رده های بعدی این لیست هستند.

هنگام خرید آنتن باید به چه مسائلی توجه داشته باشید

  • هنگام خرید آنتن باید به کیفیت سیگنال منطقه ای که هستید، توجه کنید و با توجه به کیفیت سیگنال، آنتن را از میان برندهای معتبر انتخاب کنید.
  • دومین مسئله که هنگام خرید آنتن احتیاج به توجه ویژه دارد، نوع ساختمانی ( ویلایی یا آپارتمان ) است که می خواهید آنتن را در آن نصب کنید. 
  • سومین مسئله در خرید بهترین مارک آنتن طبقه ای است که در آن سکونت دارید.

بهترین برند آنتن

جهت درک بهتر مطلب باید بدانید که اگر در منطقه ای ساکن هستید که کیفیت سیگنال در آن منطقه پایین است، بهتر است که از آنتن های هوایی تقویت دار که در بام ساختمان نصب می شوند برای گیرندگی بهتر و تصویر شفاف تر استفاده کنید. اگر در منطقه ای سکونت دارید که اکثر ساختمان های آن منطقه کوتاه و ویلایی است، می توانید بستگی به قدرت سیگنال منطقه از انواع آنتن های رومیزی و یا هوایی با تقویت دار و یا ساده استفاده کنید.

در نهایت چنانچه در ساختمانهای بلند مرتبه و برج ها ساکن هستید، هر چه مکان زندگی شما در طبقات بالاتری باشد، امکان استفاده از آنتن رومیزی و تصویر شفاف تر بیشتر خواهد بود. در طبقات پایین تر هم می توانید از انواع آنتن های رومیزی تقویت دار جهت دریافت تصویر شفاف، استفاده کنید.

انواع آنتن با برندهای معتبر را از کجا تهیه کنید

سعی کنید جهت خرید آنتن به کسی که در این امر تخصص ویژه دارد، مراجعه کنید. زیرا با توجه به تنوع انتن ها استفاده از فرد یا مجموعه ای متخصص در این امر باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما می گردد. فروشگاه اینترنتی پیکاوکالا با بیش از 20 سال سابقه در توزیع و فروش انواع آنتن دستگاههای صوتی و تصویری و داشتن مشاورانی مجرب در این امر، شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری خواهد کرد. انواع ضمانت و مشاوره ی رایگان جهت رفاه حال مشتریان گرامی در مجموعه ی پیکاوکلا گنجانده شده و شما می توانید محصول خود را به راحتی از این فروشگاه اینترنتی تهیه کرده و آن را درب منزلتان تحویل بگیرید.

پیکاوکالا

سوالات متداول

آيا طبقه سكونت در انتخاب آنتن تاثير دارد؟

بله در طبقات پايين تر بايد از آنتن های قوی تر استفاده كرد.

بهترين برند آنتن چيست؟

برندهای معتبری مثل لالی الکترونیک، هانی الکترونیک، آذران الکتریک، فروزش، ورتکس، سیماران و .... در بازار ایران وجود دارند که از نظر کارایی و کیفیت گیرندگی سیگنال در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارند.

برای نقاط كور چه آنتنی مناسب است؟

انتن هوايی برای نقاط کور مناسب تر از انواع رومیزی عمل می کنند؛ چرا که بهتر توانایی دریافت سیگنال ها را دارند.

نظر خود را بنویسید

whatsapp