پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031

خرید آنتن رومیزی با بهترین قیمت

آنتن، ابزاری برای دریافت امواج فرستنده های تلویزیونی است. کیفیت بالای تصاویر، رابطه مستقیمی با کیفیت آنتن دارد. از آنتن های رومیزی برای کاربردهای خانگی استفاده می شود. امروزه، از خرید آنتن رومیزی به دلیل سهولت استفاده، استقبال زیادی شده است. دلایل دیگر تمایل به خرید این آنتن ها، طراحی زیبا و شیک در مقایسه با آنتن های هوایی و قیمت مناسب و مقرون به صرفه و کم دردسر بودن نصب آن ها می باشد. آنتن تلویزیون یک ابزار کاربردی است که باید انواع باکیفیت آن از فروشگاه های معتبر خریداری شود؛ زیرا روی کیفیت تصاویر تلویزیون اثرگذار است.

در این مطلب از «پیکاوکالا» به بررسی آنتن رومیزی، انواع، کاربردها، ویژگی ها و بهترین آن ها می پردازیم.

آنتن رومیزی تلویزیون

آنتن رومیزی تلویزیون چیست؟

آنتن رومیزی تلویزیون یک وسیله است که برای دریافت سیگنال‌ های تلویزیونی از ایستگاه‌ های پخش تلویزیون مورد استفاده قرار می ‌گیرد. این نوع آنتن به طور معمول روی سطح یک میز یا سطح صاف دیگر قرار می ‌گیرد و باعث می‌ شود تلویزیون بتواند سیگنال‌ ها را دریافت کرده و تصاویر و صداهای متناسب را نمایش دهد.

آنتن رومیزی تلویزیون به‌طور عمده برای تلویزیون ‌های دارای تیونر داخلی (تلویزیون‌ های دیجیتال یا آنالوگ) استفاده می‌ شود. این آنتن‌ ها طراحی کوچکتری نسبت به آنتن ‌هوایی دارند و معمولاً برای استفاده در محیط‌ های داخلی مثل منازل، آپارتمان‌ ها، ادارات و اتاق‌ ها مناسب هستند.

خرید آنتن رومیزی بی کیفیت، به نوعی، اتلاف بودجه است که در نهایت مجبور به پرداخت هزینه بیشتر برای تعویض آن خواهید شد. شما می توانید با خرید آنتن باکیفیت از فروشگاه اینترنتی پیکاوکالا، خریدی مطمئن را تجربه کنید. این آنتن ها، زمانی قابل استفاده هستند که فاصله تلویزیون از مرکز ارسال کم باشد.

نمونه ای از آنتن تلویزیون رومیزی دو شاخه

کاربرد آنتن رومیزی تلویزیون

همانطور که گفتیم آنتن های رومیزی برای کاربردهای خانگی طراحی و تولید می شوند. این نوع آنتن ها در انواع و با شکل های مختلف تولید و به بازار عرضه شده و قدرت های متفاوتی دارند. معمولاً این آنتن ها در نزدیکی تلویزیون قرار می گیرند و تنظیم آن ها به سادگی امکان پذیر است. شما باید بسته به نوع تلویزیون و شرایط محل استفاده، نسبت به خرید آنتن رومیزی اقدام کنید. 

اگر بتوانید با استفاده از آنتن رومیزی قوی تصاویر واضحی را دریافت کنید، این کار از نظر اقتصادی به نفع شما خواهد بود و نیازی به صرف هزینه اضافی برای نصب آنتن نخواهید داشت. این آنتن ها با برندهای مختلف تولید و روانه بازار می شوند. انتخاب یک آنتن خوب دارای تاثیر زیادی در ماندگاری و دوام آن می باشد. بنابراین بهتر است برای خرید آنتن، به دنبال برندها و فروشگاه های معتبر باشید.

این نوع از آنتن ها، مزایای زیادی دارند و دردسرهای انواع دیگر آنتن مانند سیم کشی طولانی، مشکلات نصب، صرف زمان و هزینه نصب را، به دنبال ندارند. بنابراین بسته به شرایط محیطی و نوع تلویزیون نسبت به خرید آنتن رومیزی متناسب با نیازهای خود اقدام نمایید.

انواع آنتن رومیزی تلویزیون

برای خرید پایه دیواری تلویزیون همين حالا کلیک كنيد.

ویژگی های یک آنتن رومیزی خوب

از آنجایی که رفتن به پشت بام و نصب و تنظیم آنتن در آپارتمان ها کار دشوار و پر دردسری است، استفاده از آنتن های رومیزی می تواند گزینه ی مناسبی به جای خرید آنتن هوایی باشند. 

یک آنتن رومیزی تلویزیون خوب دارای ویژگی‌های زیر است تا بتواند عملکرد بهینه‌ای در دریافت سیگنال‌های تلویزیونی ارائه دهد:

  1. قدرت دریافت بالا
  2. قابلیت دریافت سیگنال‌های دیجیتال و HD
  3. سازگاری با فرکانس‌های مختلف
  4. طراحی کم‌جا و زیبا
  5. سهولت نصب و استفاده
  6. دارا بودن تقویت‌کننده سیگنال (در صورت نیاز
  7. مقاومت در برابر نویز
  8. قیمت مناسب

تنظیمات  آنتن رومیزی

برای دیدن تلویزیون به آنتن با کیفیت نیاز داریم. آنتن تلویزیون رومیزی، نوعی آنتن داخلی است که در فضای منزل قرار می گیرد و استفاده و تنظیمات آن آسان است.

اگر می خواهید به راحتی به شبکه های داخلی دسترسی داشته باشید، باید در ابتدا مطمئن شوید که منطقه شما تحت پوشش امواج UHF و VHF قرار دارد و سپس نسبت به خرید آنتن رومیزی اقدام نمایید. باید پس از اتصال کابل آنتن به تلویزیون، با تغییر دادن محل قرار گیری آنتن، بهترین مکان برای دریافت قوی ترین سیگنال ها را پیدا کرده و آنتن را در همان محل قرار دهید.

نمونه ای از آنتن رومیزی به رنگ مشکی و ظاهری مستطیلی و شیک

 انواع انتن های رومیزی

انواع آنتن های رومیزی به دو دسته  تقسیم می شوند:

  • آنتن بدون تقویت کننده

این نوع آنتن ها دارای ساختار ساده ای هستند و زمانی کاربرد دارند که فاصله فرستنده با گیرنده زیاد نباشد. این آنتن ها جزو بهترین گیرنده ها با قیمت مناسب و ایمن در برابر نویز هستند. در صورت نیاز به استفاده از کابل بلند، بهتر است برای تضعیف کمتر سیگنال از کابل مرغوب استفاده شود.

  • آنتن با تقویت کننده

این نوع گیرنده ها دارای قدرت زیاد و مدار الکتریکی بزرگ هستند. کاربرد آن ها در مکان هایی است که آنتن های معمولی جواب نمی دهد. می توان برای این آنتن ها، از کابل های ارزان تر استفاده کرد. تقویت کننده آن ها، قادر به تقویت سیگنال دریافتی است و نسبت به نمونه بدون تقویت کننده قیمت بالاتری دارند.

خرید آنتن رومیزی

خرید آنتن رومیزی برای تلویزیون می ‌تواند به بهبود کیفیت و دریافت بهتر سیگنال تلویزیون کمک کند. در زیر تعدادی از نکات مهم برای خرید آنتن رومیزی تلویزیون را ذکر می‌ کنیم:

  • قابلیت حذف نویز محیطی با استفاده از فیلترینگ
  • توانایی پشتیبانی از فرمت ها با رزولوشن بالا
  • قابلیت دریافت سیگنال های ضعیف
  • راه اندازی، نصب و استفاده آسان
  • استفاده از قطعات با جنس و کیفیت مرغوب در ساخت آن
  • قابلیت استفاده بدون محدودیت جغرافیایی یا مکانی

اگر قصد خرید آنتن رومیزی با بهترین قیمت و کیفیت را دارید، فروشگاه پیکاو کالا بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این فروشگاه با سابقه ای درخشان سال ها است در زمینه ی فروش لوازم جانبی تلویزیون فعالیت می کند و توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

آنتن تلویزیون رومیزی

راهنمای خرید آنتن رومیزی مناسب

نوع آنتن مناسب برای هر تلویزیون، به نوع گیرنده و شرایط مکانی شما بستگی دارد. بهتر است پیش از خرید آنتن رومیزی، به شرایط و الزامات محلی خود توجه کنید. فاکتورهایی مانند قدرت گیرنده، نوع باند، برند سازنده و نوع آنتن در انتخاب بهترین آنتن رومیزی تلویزیون موثر هستند. همچنین قیمت محصول و خدمات پس از فروش و گارانتی یا ضمانت محصول نیز از جمله مواردی هستند که دقت به آن ها موجب خرید یک محصول مناسب و با کیفیت و کاربردی می شود.

توجه به موارد دیگری مانند انتخاب نوع آنتن مناسب بر اساس فاصله شما با مرکز ارسال، قدرت گیرندگی امواج، نوع دریافت امواج، نیاز به وجود یا عدم وجود تقویت کننده و غیره می تواند در انتخاب و خرید آنتن رومیزی  مناسب و مقرون به صرفه به شما کمک کند. 

بهترین آنتن تلویزیون برای نقاط کور

درصورت استفاده از آنتن ها، تصاویر دریافتی کیفیت بهتری خواهند داشت؛ اما برای انتخاب آنتن مناسب باید به موقعیت منزل و میزان قدرت امواج موجود در نزدیکی خود توجه کنید. در صورتیکه از مرکز ارسال امواج دور هستید یا قدرت امواج کم است، باید آنتن با کیفیت تری خریداری کنید. برخی برندها، آنتن هایی را برای نقاط کور یا حتی نقاط کوهستانی تولید کرده اند که به عنوان  قوی ترین آنتن ها شناخته می شوند.

در مناطق مختلف، شدت دریافت سیگنال ها متفاوت است. بدین معنا که قدرت دریافت سیگنال در همه مناطق یکسان نیست و شما باید بر اساس شرایط خود و با توجه به قدرت دریافت سیگنال، برای خرید یک آنتن با کیفیت اقدام کنید. در صورت مناسب بودن قدرت سیگنال، خرید آنتن رومیزی مرغوب می تواند پاسخگوی نیاز برای دریافت تصاویر باکیفیت باشد. 

آنتن برای تلویزیون و کابل اتصال آن

قیمت آنتن رومیزی تلویزیون

عوامل مختلفی بر قیمت آنتن رومیزی تلویزیون تأثیر می‌ گذارند که می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. کیفیت ساخت: مواد به کار رفته در ساخت آنتن و دوام آن در برابر عوامل محیطی مانند رطوبت و گرما می‌ تواند بر قیمت آن تأثیرگذار باشد. آنتن‌ هایی که از مواد با کیفیت بالاتری ساخته شده‌ اند معمولاً گران‌ تر هستند.

2. قدرت دریافت سیگنال: آنتن‌ هایی که قادر به دریافت سیگنال‌ های ضعیف‌ تر از فاصله‌ های دورتر هستند، معمولاً قیمت بالاتری دارند. این ویژگی به ویژه در مناطقی که سیگنال تلویزیون ضعیف است اهمیت دارد.

3. قابلیت‌های اضافی: برخی از آنتن‌ های رومیزی ممکن است دارای قابلیت‌ های اضافی مانند تقویت‌ کننده سیگنال یا قابلیت دریافت سیگنال‌ های دیجیتال و HD باشند. این ویژگی‌ ها می‌ تواند بر قیمت آنتن تأثیر بگذارند.

4. برند و اعتبار سازنده: آنتن‌ های ساخت برندهای معتبر معمولاً گران‌ تر هستند. این تفاوت قیمت می‌ تواند به دلیل اطمینان از کیفیت، خدمات پس از فروش و گارانتی محصول باشد.

5. تکنولوژی و نوآوری‌های به کار رفته: آنتن‌ هایی که از تکنولوژی‌ های نوین در طراحی و ساخت استفاده می‌ کنند ممکن است قیمت بالاتری داشته باشند. این تکنولوژی‌ ها می‌ تواند شامل بهبود عملکرد در شرایط آب و هوایی مختلف یا افزایش محدوده دریافت سیگنال باشند.

در نهایت، انتخاب یک آنتن رومیزی با توجه به نیازها و بودجه خاص شما اهمیت دارد. بررسی و مقایسه ویژگی‌ ها و قیمت‌ های مختلف می‌ تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

سخن نهايی

می توانید برای خرید آنتن رومیزی باکیفیت، به مراکز معتبر فروش لوازم الکتریکی مانند «فروشگاه اينترنتي پیکاوکالا» مراجعه نمایید. تنوع انواع مدل آنتن و برندهای موجود در این فروشگاه، حق انتخاب بیشتری به شما می دهد. فروشگاه اينترنتي پیکاوکالا، معتبرترین فروشگاه فعال در زمینه فروش انواع لوازم برقی و آنتن، با سال ها تجربه، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد. لطفاً برای آگاهی از ویژگی های محصول و خرید اینترنتی، به صفحه محصول مد نظر مراجعه نمایید.    

منبع: tp-link

پیکاوکالا

سوالات متداول

  1. آنتن رومیزی ارزان را از کجا می‌توان تهیه کرد؟

مجموعه پیکاوکالا با توجه به فعالیت گسترده در این زمینه، محصولات را با قیمتی ارزان در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می‌دهد.

  1. قیمت بهترین و قوی ترین آنتن رومیزی چه مبلغی است؟

در سایت پیکاوکالا قیمت انواع آنتن‌ها مشخص است که بسته به شرایط منطقه خود می توانید آنتن موردنظر را انتخاب فرمایید.

مقایسه کالاها
whatsapp