پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

چطور از کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 استفاده کنیم ؟

چطور از کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 استفاده کنیم ؟

تنوع برند گیرنده های دیجیتال خانگی مربوط به شبکه های استانی داخل ایران بسیار زیاد است ، برندهای معتبری نظیر Hitech ، XVISION ، ICEN ، DENAY ، MARSHAL ، Provision ، SHINY ، STARSAT و... وهمینطور بسیاری برندهای دیگر که برخی از آنها توسط وارد کنندگان شخصی در کشور وارد و یا حتی تولید شده اند که از پشتیبانی قطعات در حد مطلوب بی بهره اند ، در مواقعی که خانواده ها بدن علم و اطلاع دقیق اقدام به خرید برندهای کم پشتوانه میکنند ، تامین قطعات جانبی از جمله کنترل های اینطور دستگاهها به معضلی تبدیل شده که در برخی موارد بعلت نیافتن قطعات ، باعث زیاد شدن هزینه ی خانوار برای خرید مجدد ، دستگاه گیرنده دیجیتال خانگی میشود . 

در راستای کم کردن هزینه ی خانواده برای خرید گیرنده دیجیتال خانگی ، بعلت کمیاب بودن ریموت کنترل اینطور دستگاهها ، کنترلهایی به عنوان کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 در بازار موجود است . برای خرید کنترل تلویزیون در انواع مختلف می توانيد از طريق پيكاوكالا اقدام كنيد.

استفاده از این ریموت کنترل در 3 مورد توصیه میشود 

1-کنترل قبلی گیرنده دیجیتال خانگی شما به دلایلی تخریب یا مفقود شده باشد. 

2-امکان بازیابی یا بازسازی ریموت کنترل قبلی وجود نداشته باشد. 

3- ریموت کنترل یدکی مختص دستگاه شما در بازار موجود نباشد.

در چنین مواقعی برای اینکه از هزینه ی مربوط به خرید دستگاه گیرنده دیجیتال جدید ، دوری کنید میتوانید از کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 استفاده کنید ، این کنترل در حافظه ی خود 2500 فرکانس را بصورت پیش فرض ذخیره دارد و تقریبا محال استکه یکی از این 2500 فرکانس با دستگاه شما مچ و تنظیم نشود. این ریموت کنترل به راحتی به سه روش روی دستگاه گیرنده ی شما ، ست و تنظیم میگردد .

مجموعه پيكاوكالا فروش پایه دیواری تلویزیون را نيز انجام مي دهد.

روش اول : استفاده از روش کد دهی با استفاده از دفترچه ی راهنما :

در این روش ابتدا دو عدد باطری نیمه قلمی ( سایز AAA ) ، داخل ریموت  کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال میاندازیم تا کنترل آماده ی کار گردد .

سپس دفترچه ( بروشور ) راهنمای داخل کنترل را باز نموده و در قسمت تصاویر مرور میکنیم تا تصویر ریموت کنترل دستگاهمان را بیابیم ، وقتی تصویر ریموت کنترل قبلی خود را در بروشور یافتیم ، کد سه رقمی ثبت شده در زیر آن را به خاطر سپرده و یا روی کاغذ یادداشت میکنیم ( چنانچه تصویر ریموت کنترل قبلی خود را نمیشناسیم و یا از یادمان رفته ، میتوانیم از جدول برند پشت بروشور استفاده کرده و کد مربوط به برند دستگاه گیرنده را در آن بیابیم ) ، بعد از آن دکمه ی SET را به همراه دکمه ی POWER ( خاموش و روشن ) همزمان میفشاریم تا چراغ LED روی کنترل بصورت یکسره روشن گردد ، بعد کد سه رقمی مربوطه را که از قبل یافتیم وارد کنترل میکنیم ، پس از وارد کردن کد ، چراغ کنترل بصورت اتوماتیک خاموش میگردد ، حالا کنترل آماده ی کار روی دستگاه گیرنده میباشد ، کنترل را تست نموده و مطمئن میشویم که همه ی دکمه ها کار میکنند ، چنانچه روی دستگاه کار نکرد ، کد دیگری را امتحان میکنیم ، چون در جدول برندها برخی از برندها بیش از یک کد برای تنظیم دارند ، و اگر باز هم روی دستگاهمان کار نکرد میتوانیم از یکی از روش های سرچ اتوماتیک و یا سرچ دستی جهت تنظیم کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 روی دستگاهمان استفاده کنیم .

 

CODE SETTING

Press constantly " SET + POWER " keys until the LED light is on constantly

Input 3-digit code , the LED is off , it means the code has been successfully set ; Save the code automatically and exit the setting mode 

Press any function keys on the Remote Control work normal or not ; if not , please setagain

 

روش دوم : تنظیم و ست کردن کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 با استفاده از سرچ اتوماتیک

از روش سرچ اتوماتیک نیز میتوانیم برای تنظیم کنترل استفاده کنیم ، در این روش بعد از گذاشتن باطری داخل کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 و اتصال دستگاه گیرنده به تلویزیون و روشن نمودن آن ،  دکمه ی SET و POWER را بصورت همزمان فشار میدهیم تا چراغ LED روی کنترل روشن بماند ، سپس دکمه ی POWER را یکبار میزنیم تا کنترل هر 3 ثانیه یکبار ، یک فرکانس جدید به سمت دستگاه گیرنده ی ما ارسال کند.

همزمان چشم خود را به صفحه ی تلویزیون نگه میداریم تا هر زمان که دستگاه گیرنده دیجیتال خاموش شد ، بلافاصله یکبار دیگر دکمه ی SET یا OK را فشار دهیم تا تنظیمات فرکانس روی کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 ذخیره گردد . حالا باید کنترل را با گیرنده تست کنیم ، چنانچه تمامی دکمه ها درست کار کرد ، تنظیم فرکانس درست است و اگر کار نکرد و یا برخی دکمه ها جابجا بود ، یعنی فرکانس یافته شده ، مربوط به دستگاه ما نیست و باید اعمال بالا را مجدد تکرار کرد ، تا یکی از 2500 کد موجود در حافظه ی کنترل با دستگاه ما مچ شده و تنظیم گردد .

( تنظیم با استفاده از این روش و یا سرچ دستی احتیاج به کمی صبر و حوصله دارد ، چون ممکن است با مچ شدن فرکانس های اولیه از 2500 فرکانس ، عمل تنظیم ظرف 5 دقیقه ویا کمتر انجام شود و یا با مچ شدن فرکانس های انتهایی از 2499 فرکانس بعدی ، عملیات تنظیم ، مدت بیشتری بطول انجامد )

 

CODE SEARCHING AUTOMATICALLY

Press constantly " SET + POWER " keys until the LED is on constantly

 Press once " POWER " key , it starts searching automatically and the LED light flashes synchronously

Until the satellite receiver closes , press " SET " or " OK " keys to finish searching 

Press any function keys on the Remote Control work normal or not , if not , please set again

 

 

روش سوم : تنظیم و ست کردن کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 با استفاده از سرچ دستی

اگر سرعت ارسال کنترل در سرچ اتوماتیک بالا بود ، میتوانیم از سرچ دستی برای تنظیم ، استفاده کنیم . در این روش پس از روشن کردن دستگاه گیرنده و اتصال آن به تلویزیون ، دکمه ی SET روی ریموت کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 را همزمان با دکمه ی POWER ( خاموش و روشن ) میفشاریم تا چراغ LED روی کنترل روشن گردد.

بعد از آن دکمه V+ یا V- را یکبار ، یکبار میفشاریم ( باید دقت کنیم که اگر دکمه ی V+ را میفشاریم ، تا انتها فقط همان دکمه را بفشاریم ، چون V+ یعنی فرکانس ها یکی ، یکی جلو میروند و V- یعنی فرکانس ها یکی ، یکی به عقب برمیگردند ) ، پس از هر بار فشردن دکمه ی V+ به صفحه ی تلویزیون نگاه میکنیم تا هر زمان که علامت ولم صدا روی صفحه ی تلویزیون نمایان شد ، یکبار دکمه ی SET یا OK را فشار دهیم تا تنظیمات داخل کنترل همه کاره ذخیره گردد ، حالا باید کنترل را با گیرنده تست کنیم ، چنانچه تمامی دکمه ها درست کار کرد ، تنظیم فرکانس درست است. 

اگر کار نکرد و یا برخی دکمه ها جابجا بود ، یعنی فرکانس یافته شده ، مربوط به دستگاه ما نیست و باید اعمال بالا را مجدد تکرار کرد ، تا یکی از 2500 کد موجود در حافظه ی کنترل با دستگاه ما مچ شده و تنظیم گردد . ( تنظیم با استفاده از این روش و یا سرچ دستی احتیاج به کمی صبر و حوصله دارد ، چون ممکن است با مچ شدن فرکانس های اولیه از 2500 فرکانس ، عمل تنظیم ظرف 5 دقیقه ویا کمتر انجام شود و یا با مچ شدن فرکانس های انتهایی از 2499 فرکانس بعدی ، عملیات تنظیم ، مدت بیشتری بطول انجامد )

 

CODE SEARCHING MANUALLY

Press constantly " SET+POWER " keys until the LED is on constantly

Press once " VOL+or VOL- " key , it will add one or minus one from the current code , until the TV screen appears volume sign , then press " SET " key , the code has been successfully set 

Press any funcion keys on the Remote Control work normal or not , if not , please set again

 

کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 را از کجا تهیه کنیم ؟

اگر شما هم کنترل دستگاه گیرنده دیجیتال خود را گم کرده اید و در یافتن کنترل دستگاهتان با مشکل مواجه شدید ، نیاز به استفاده از کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 دارید این محصول گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای شماست ، یادتان باشد برای خرید این کنترل متحمل هزینه های بسیار گزاف نشوید ، شما میتوانید کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال مدل 447 را با بهترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت و معتبرترین گارانتی ، از فروشگاه اینترنتی پیکاوکالا تهیه کرده و آنرا درب منزلتان تحویل بگیرید .

 

 

 

 

 

نظر خود را بنویسید

نظرات 7

کنترل را ست میکنم بعداز چندروز دوباره ازکار میفتد چکارکنم
۱۴۰۱/۱۲/۴
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام احتمالا باطریهاتون ضعیفه ، باطریها رو تعویض بفرمایید.

کنترل را ست میکنم بعداز چندروز دوباره ازکار میفتد چکارکنم
۱۴۰۱/۱۲/۴
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام باطریها رو تعویض بفرمایید

کنترل را ست میکنم بعداز چندروز دوباره ازکار میفتد چکارکنم
۱۴۰۱/۱۲/۴
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام احتمالا باطری هاتون ضعیفه

چطورمیشه فهمید کد3رقمی که به دستگاه من میخوره چند هست تاواردکنم
۱۴۰۱/۱۲/۴
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام از طریق سرچ اتوماتیک

با سلام.تلویزیون ما صفحه ش خیلی سفید شد.دگمه های مخصوص رنگ رو نمیدانم کدامه.پایینی ها.بیشتر.با تشکر.
۱۴۰۲/۲/۲۶
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

این کنترل مخصوص استفاده روی گیرنده دیجیتال هست ، برای استفاده روی تلویزیون باید از کنترل خود تلویزیون استفاده کنید تا بتونید رنگ و نور رو تغییر بدید

ببخشید کنال های تلویزیون به سرعت رد میشوند بدون استفاده از کنترل نمیدونم چیکارکنم انگار فک کنم سر ساعت شده
۱۴۰۲/۵/۸
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

با سلام ، به احتمال قوی کنترل خراب شده و یکسره عمل میکنه ، کنترل رو از تلویزیون دور کنید و ببینید این کار تکرار میشه یا نه اگر تکرار شد ، ایراد از خود تلویزیونه

باسلام.آیا کنترل همه کاره رو با تمامی گیرنده های دیجیتال میشه مچ کرد؟
۱۴۰۲/۸/۹
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

با سلام ، معمولا کنترل همه کاره گیرنده دیجیتال روی بیشتر گیرنده ها کار میکند ولی در این میان استثنائاتی هم ممکن است وجود داشته باشد

whatsapp