پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

چگونه از کنترل لرن 86 استفاده کنیم ؟

چگونه از کنترل لرن 86 استفاده کنیم ؟

در سالهای اخیر تعداد ریموت کنترل های داخل منزل به دلیل وجود دستگاههای الکترونیکی مختلف (مثل انواع DVD ها، انواع تلویزیونها، انواع اسپیکرها و انواع گیرنده های دیجیتال) افزایش یافته و نیاز به استفاده از ریموت های کپی خور بیش از پیش احساس میشود، کنترل لرن 86 یکی از همین ریموت کنترلهاست .

در برخی مواقع ممکن است کنترل اورجینال دستگاه شما کمیاب و یا نایاب باشد ، در چنین مواقعی نیز بهترین راه برای حفظ ریموت کنترل دستگاهتان استفاده از کنترل لرن 86 است . شما میتوانید فرکانس ریموت کنترل دستگاهتان را روی کنترل لرن 86 کپی کرده و با کنار گذاشتن کنترل اورجینال کمیاب خود ، آن را از آسیب ، شکستگی و خرابی برای همیشه مصون نگه دارید .

فکر میکنم ایده ی جالبی باشد که به جای داشتن تعداد زیادی کنترل درون منزل ، که دست و پا گیر هم هستند و با خراب شدنشان ممکن است متحمل هزینه های زیادی شوید ، با یک کنترل بتوان همزمان سه دستگاه را کنترل کرد .

چگونه فرکانس کنترل خود را روی کنترل لرن 86 کپی کرده و از آن استفاده کنیم ؟

برای استفاده از این کنترل ، ابتدا باید نوع دستگاه را انتخاب کنید ، اگر قسمت بالای کنترل را ببینید ، 3 دکمه ( TV  ، SAT و DVD )کنار دکمه ی POWER خواهید دید که درون یک کادر واقع شده اند .

بیایید تصور کنیم که بطور مثال شما میخواهید کنترل تلویزیون خود را روی کنترل لرن 86 کپی کنید . برای شروع ابتدا دو عدد باطری نیمه قلمی که از قبل تهیه کرده ایم داخل کنترل کپی خور قرار میدهیم و کنترل اصلی تلویزیون را هم که از قبل داخل آن باطری گذاشته ایم و آماده میباشد روبروی کنترل لرن 86 ( در فاصله ی 2 الی 5 سانتیمتری ) قرار میدهیم ، بعد از آن دکمه ی TV که داخل کادر بالاست را به مدت 3 ثانیه نگه میداریم تا چراغ قرمز روی کنترل لرن 86 روشن گردد ، سپس دکمه ی POWER را یکبار میفشاریم تا چراغ قرمز شروع به چشمک زدن کند و بلافاصله دکمه ی POWER کنترل اصلی را که قبلا روبروی کنترل گرفته ایم میفشاریم تا چراغ قرمز روی کنترل کپی خور 3 بار چشمک بزند ( 3 بار چشمک زدن چراغ قرمز روی کنترل لرن 86 نشان میدهد که عملیات کپی کردن دکمه ی POWER روی این کنترل به درستی صورت گرفته است ) وقتی چشمک تمام شد چراغ کنترل روشن میماند و منتظر است که شما دکمه ی بعدی را روی آن کپی کنید ( مثال : دکمه ی ولم + کنترل کپی خور را میفشارید و بعد از چشمک زدن چراغ قرمز ، سریعا دکمه ی ولم + کنترل اورجینال را میفشارید تا فرکانس آن دکمه کپی شده و چراغ قرمز روی کنترل 3 بار دیگر چشمک بزند و برای کپی کردن دکمه های دیگر به همان روش بالا عمل میکنیم تا تک تک دکمه های کنترل اورجینال روی کنترل لرن 86 کپی گردند ) ، هر زمان عملیات دکمه ها پایان پذیرفت ، یکبار دکمه ی TV را میفشارید تا عملیات ذخیره ی فرکانس با موفقیت کامل گردد . حالا کنترل لرن 86 شما برای استفاده روی تلویزیون آماده است . ( نکته : چنانچه هر یک از دکمه ها روی تلویزیونتان کار نکرد ، عملیات بالا را فقط برای آن یک دکمه مجدد تکرار کرده و بعد از اتمام عملیات یکبار دکمه ی TV را بفشارید .

با انجام دادن اعمال فوق فرکانس کنترل تلویزیون شما روی دکمه ی TV کنترل لرن 86 ذخیره شده و برای اینکه کنترل گیرنده دیجیتال خود را روی این کنترل کپی کنید ، این بار دکمه ی SAT را 3 ثانیه فشرده و مانند عملیات بالا را برای آن تکرار میکنید و بعد از کامل شدن عملیات کپی ، یکبار دکمه ی SAT را میفشارید تا عملیات ذخیره کامل گردد .

بعد از انجام اعمال مربوط به دکمه ی SAT حالا کنترل یک دستگاه دیگر شما هم روی کنترل لرن 86 کپی شده و آماده ی استفاده میباشد و نوبت آن است که کنترل دستگاه DVD خود را روی کنترل لرن 86 کپی کنید .

این بار دکمه ی DVD را 3 ثانیه فشرده و مانند عملیات بالا را برای آن تکرار میکنید و بعد از کامل شدن عملیات کپی ، یکبار دکمه ی DVD را میفشارید تا عملیات ذخیره کامل گردد .

با انجام دادن اعمال فوق حالا فرکانس کنترل تلویزیون شما روی دکمه ی TV فرکانس کنترل گیرنده دیجیتال شما روی دکمه ی SAT و فرکانس کنترل DVD خانگی شما روی دکمه ی DVD در کنترل لرن 86 ذخیره شده و آماده ی استفاده میباشد .

حالا هر زمان که خواستید از این کنترل روی تلویزیونتان استفاده کنید ، یکبار دکمه ی TV را فشار داده و از کنترل روی تلویزیونتان استفاده میکنید و هر زمان که خواستید از این کنترل روی گیرنده دیجیتالتان استفاده کنید ، یکبار دکمه ی SAT را فشار داده و از کنترل روی گیرنده دیجیتالتان استفاده میکنید و همین کار را نیز هنگام استفاده از کنترل روی دستگاه DVD تان تکرار میکنید .

شاید در ابتدا کار با کنترل لرن 86 کمی پیچیده به نظر بیاید ولی اگر یکبار از دستور العمل فوق استفاده کنید ، متوجه میشوید که کار با آن خیلی راحت تر از آن چیزیست که فکر میکردید .

دستور العمل استفاده از این کنترل به زبان انگلیسی نیز در زیر آمده است .

One-key Learning Remote Controller Instruction

1- Press TV/SAT/DVD about 3 seconds , LED dim to keep lighting 

2- Press the key need to learn , LED flash slowly , enter into receiving code state

3- Aim two launch head together on the same level , gap 2-5 cm . Press the being learn key for 1 second ( If the LED flash three times then keep lighting , it means success .)

4- If need to learn other keys , please repeat 2-3 steps .

5- Finish , press TV/SAT/DVD to save and exit , LED off .

NOTE : During the learn state , if no operation within 15 seconds , LED off and exit automatically .

نکته : چنانچه در طول عملیات کپی 15 ثانیه وقفه ایجاد شود ، چراغ قرمز روی کنترل لرن 86 خاموش میگردد و بصورت اتواتیک از حالت لرن و کپی خارج میشود ، چنانچه این اتفاق افتاد باید یکی از دکمه های TV/SAT و یا DVD را 3 ثانیه بفشارید تا کنترل مجدد به فاز کپی وارد گردد .

کنترل لرن 86 را از کجا تهیه کنیم ؟

اگر شما هم نیاز به استفاده از یک کنترل به جای 3 کنترل را دارید و میخواهید از هزینه های خرید کنترل دور بمانید و یا چنانچه کنترل دستگاهتان کمیاب و نایاب است و نگران تخریب و یا گم شدن آن هستید ،کنترل لرن 86 گزینه ای مناسب و مقرون به صرفه برای شماست ، یادتان باشد برای خرید این کنترل متحمل هزینه های بسیار گزاف نشوید ، شما میتوانید کنترل لرن 86 را با بهترین کیفیت ، مناسب ترین قیمت و معتبرترین گارانتی ، از فروشگاه اینترنتی پیکاوکالا تهیه کرده و آنرا درب منزلتان تحویل بگیرید .

اکنون میتوانید این محصول را از اینجا خریداری نمایید 

کپی فقط و فقط با ذکر منبع مجاز است .

 

 

 

نظر خود را بنویسید

نظرات 1

خیلی عالی است متشکرم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
یک مدیر به این نظر پاسخ داده است

سلام ممنون از توجه شما

whatsapp