پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر محافظ برق ترانسی سامسونگ

محافظ برق ترانسی سامسونگ SAMSUNG Transformer metal electric protector

مخصوص استفاده روی انواع LCD و LED ، کامپیوتر و لب تاب

2508
ارسال فوری
۵۲۰,۰۰۰ تومان
۶۴۰,۰۰۰ تومان ۱۹%
تعداد ۵+
۴۶۸,۰۰۰ تومان
تعداد ۱۰+
۴۴۲,۰۰۰ تومان
تعداد ۲۰+
۴۰۰,۴۰۰ تومان

محافظ برق ترانسی سامسونگ، یک راه حل امنیتی برتر برای حفاظت از دستگاه‌های الکترونیکی شما در برابر نوسانات برقی است. این محافظ با بهره‌گیری از تکنولوژی پیشرفته، می‌تواند به طور مؤثری جریان برق را کنترل کرده و از تجهیزات شما در مقابل تغییرات ناگهانی ولتاژ محافظت کند.

محافظ برق جعبه ای ترانسی سامسونگ 4 خانه 

این محافظ برق به دلیل برخوردار بودن از ترانس داخلی و فیوز قطع و وصل جریان برق، مقاومت بالایی در مقابل نوسانات ناگهانی برق دارد.

این محافظ برق، به دلیل داشتن فیوز قطع مدار، در هنگام نوسانات ناگهانی برق، با قطع فیوز، کل محافظ برق و دستگاه‌های متصل به آن را از مدار خارج کرده و باعث می‌شود که نه تنها دستگاه‌های برقی شما از آسیب محفوظ بمانند، بلکه خود محافظ برق نیز سالم مانده و با تعویض یک فیوز، محافظ برق و دستگاه‌های متصل به آن مجددا به مدار باز می‌گردند.

در سایر محافظ برق‌ها این امکان وجود ندارد و معمولا به نوسانات شدید برق واکنش نشان می‌دهد و مدار سوئیچینگ موجود در محافظ برق‌ها بطور کلی از کار افتاده و برق قطع می‌شود و جهت راه اندازی مجدد باید یک محافظ برق جدید تهیه کرده یا محافظ برق سوخته را تعمیر کنید‌، این مشکل در محافظ برق جعبه‌ای ترانسی بر طرف گردیده است و حتی یک فیوز اضافه یدکی نیز توسط شرکت تولید کننده جهت رفاه حال مصرف کنندگان، در جعبه‌ی دستگاه قرار داده شده است .

این نوع محافظ برق به دلیل داشتن ترانس در مقابل نوسانات ناگهانی برق نیز مقاوم بوده و با قطع به موقع برق از مدار دستگاه‌های الکترونیکی حساس به نوسان برق مانند انواع تلویزیون LED و LCD، مانیتور، کامپیوتر و لب تاب به خوبی محافظت می‌نماید.

بنابراین این نوع محافظ برق بهترین و هوشمندانه ترین گزینه برای استفاده روی انواع تلویزیون‌های LED  و LCD می‌باشد.

 

ویژگی‌های محافظ برق ترانسی سامسونگ

محافظ برق ترانسی سامسونگ دارای سیستم محافظت مداری چند لایه است که شامل محافظت در برابر اضافه ولتاژ، فیلتر نویز، و حفاظت در برابر صاعقه می‌شود. این ویژگی‌ها اطمینان می‌دهند که تمامی دستگاه‌های متصل شما از هرگونه آسیب دیدگی محفوظ می‌مانند.

  • دارای کابل استاندارد 
  • 4 خروجی برق ( پریز برق ) جهت اتصال 4 دستگاه بطور همزمان
  • مناسب جهت استفاده روی انواع تلویزیون و دستگاه های صوتی و تصویری
  • جعبه ی مقاوم در برابر ضربه
  • فیوز اضافه ی یدکی
  •  24 ماه گارانتی در جا تعویض پیکاوکالا می‌باشد.

این محافظ برق در هر محیطی که دستگاه‌های الکترونیکی حساس به کار رفته‌اند، از جمله منازل، دفاتر تجاری، مراکز داده، و حتی تجهیزات پزشکی، کاربرد دارد. محافظ برق سامسونگ به گونه‌ای طراحی شده که با انواع مختلف دستگاه‌ها سازگار است و حفاظت مطمئنی را ارائه می‌دهد.

چرا باید از پیکاوکالا خرید کنیم؟

سایت پیکاوکالا، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد، شما می‌توانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه‌ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده‌ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید.

امکان فروش این محصول به صورت تعداد و عمده میسر می‌باشد، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات می‌توانید با شماره‌های 02133940331 و 02133958166 و 02191693044 و 02191693088 یا شماره‌های همراه 09900200515 و 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید.

 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.
مقایسه کالاها
whatsapp