پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

خرید کنترل تلویزیون و كنترل گيرنده ديجيتال

خرید کنترل تلویزیون با کیفیت با ارزان ترین قیمت موجود

امروزه خرید کنترل تلویزیون و فروش کنترل تلویزیون تبدیل به یک معضل همگانی شده است. دلیل این امر، این است که در دنیای امروز تشخیص کنترل های مرغوب از نمونه های فیک و بی کیفیت، فرایندی سخت و دشوار می باشد. در ادامه با پیکاوکالا همراه باشید تا نکات ویژه خرید انواع ریموت کنترل های باکیفیت را بررسی کنیم. برای خرید کنترل ماهواره نيز اين معضل وجود دارد.

راهنمای کامل خرید و فروش کنترل تلویزیون

زندگی بشریت با پیشرفت دنیای تکنولوژی دستخوش تغییرات چشمگیری شده است. به گونه ای که امروزه اکثر تجهیزات الکتریکی طراحی شده، زندگی آسان تری را به انسان هدیه می دهند. یکی از کاربردی ترین طراحی های انسان در سال های اخیر را می توان ریموت های تلویزیون معرفی کرد. با استفاده از این ریموت ها می توانید تلویزیون ها را از راه دور کنترل کنید.

 

خرید و فروش کنترل تلویزیون

 

یکی از علل خرید کنترل تلویزیون، استفاده بی رویه از ریموت های تلویزیون است که موجب بروز اختلال در عملکرد آن ها می شود. در برخی موارد نیز شاهد از کار افتادن کامل ریموت کنترل ها هستیم که در صورت عدم تعمیر آن، راه حل این مشکل را تعویض آن ها می دانند. امروزه تمامی کنترل های الکترونیکی برندهای مختلف در بازار به فروش می رسند و کاربران می توانند به راحتی کنترل های از کار افتاده را تعویض کنند.

اهمیت کنترل تلویزیون

اهمیت چشمگیر خرید کنترل تلویزیون و فروش کنترل تلویزیون را می توان اصلی ترین دلیل محبوبیت آن ها دانست. خاموش و روشن کردن تلویزیون، عوض کردن شبکه ها، انجام تنظیمات، تغییر میزان نور و روشنایی تصاویر به دلخواه و ... همگی به وسیله کنترل ها انجام می شوند. همچنین با استفاده از ریموت کنترل ها می توانید میزان صدای دستگاه را تغییر دهید. این تجهیزات جادویی به شما اجازه می دهند که از راه دور، تلویزیون خود را کنترل کرده و قابلیت های ویژه آن را کشف کنید.

تمامی دلایل ذکر شده نشان دهنده اهمیت بالای ریموت کنترل ها در زندگی امروزی انسان ها هستند. البته توجه داشته باشید که در حال حاضر ریموت کنترل ها تنها برای تلویزیون ها کاربرد ندارند. بلکه بسیاری از تجهیزات الکتریکی نظیر اسپیلت ها، با استفاده از ریموت کنترل های انحصاری تنظیم می شوند.

برای اطلاع از قیمت محافظ صفحه تلویزیون كليك كنيد.

خرید کنترل تلویزیون با بهترین قیمت

انواع کنترل گیرنده دیجیتال

به دلیل وجود گزینه های گسترده ای که  در مسیر انتخاب شما وجود دارد  آیا همه آنها می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد؟ کنترل ریسیور دارای دسته بندی متفاوتی بر اساس کاربرد و کارایی است.

  • کنترل گیرنده دیجیتال ایرموس دار
  • کنترل همه کاره (برای کسب اطلاعات درباره تنظیم کنترل همه کاره کلیک کنید.)
  • کنترل هوشمند

ریسیور

ریسیورها گیرنده هایی هستند که سیگنال و امواج مورد نیاز  برای گیرنده های دیجیتالی مثل تلویزیون های ریسیوری را تامین می کنند. ریسیور می تواند در دو نوع گیرنده دیجیتال یا یک تیونر داخل تلویزیون طراحی شود. در سال های اخیر انواع جدیدی از ریسیورها تهیه و روانه بازار شده است که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارد. بسیاری از افراد در زمان خرید تلویزیون نمونه های ریسیور دار آن را انتخاب می کنند تا دردسر خرید دیش ریسیور و شرایط قانونی آن را نداشته باشند. هزینه خرید چنین دستگاه هایی کمتر از هزینه خرید هر دو دستگاه به صورت جداگانه است.

برای خرید کنترل گیرنده دیجیتال و فروش کنترل گیرنده دیجیتال شناخت نیاز  بازار و کارایی و کاربرد آن بهتر است از تجربیات افرادی که در حال استفاده یا تولید این تجهیزات هستند بهره مند شوید.

خرید کنترل ریسیور

راهنمای خرید کنترل ریسیور

خرید یک محصول با کیفیت حق مشتری است. بهترین راه برای تهیه کنترل ریسیور این است که از همان ابتدا از برندهای معتبر و پر تولیدتر در بازار استفاده کنید. اگر به هر دلیلی کنترل از کار افتاد، یکی از بهترین گزینه ها نمونه های کنترل همه کاره است. پس به 2 نکته زیر در هنگام انتخاب کنترل ریسیور دقت فرمایید:

  • شناخت نوع و نیاز دستگاهی که در حال استفاده از آن هستید.
  • خرید از برندهای معتبر و با کیفیت

ترجیح بر آن است که برای دستگاه خود نمونه اصلی و اورجینال را تهیه کنید اما در صورتی که این امکان وجود نداشت، حتما یک برند معتبر را انتخاب کنید. برای خرید کنترل گیرنده دیجیتال و فروش کنترل گیرنده دیجیتال شناخت انواع ریسیور و مدل آن کمک بزرگی به شما در انتخاب خواهد بود.

خرید کنترل ریسیور

کنترل های ریسیور تنوع مدل بالایی دارند و متاسفانه در بازار محصولات بی کیفیت و نامناسب زیادی موجود می باشد. ممکن است پس از گذشت مدت زمانی از استفاده از این دستگاه، کنترل شما آسیب ببیند و قابل استفاده نباشد. یا از همان ابتدا دستگاه شما کنترل نداشته باشد. برای رهایی از این مشکل راه حل ساده ای وجود دارد و آن تهیه نمونه اصلی یا نمونه های مشابه و جایگزین است.

در زمان خرید کنترل ریسیور مدل دستگاه خود را بررسی کنید و از منابع معتبری همچون پیکاوکالا اقدام به  تهیه و خرید این تجهیزات نمایید.

نکات مهم خرید کنترل تلویزیون و ماهواره

نکاتی مهم قابل توجه هنگام خرید کنترل تلویزیون

اگر برای رفع عیوب ریموت خود مجبور به خرید کنترل تلویزیون شدید، باید نکات ویژه ای را در نظر بگیرید. نخستین نکته هنگام خرید کنترل، این است که شرکت های تولید کننده تلویزیون، تنها یک ریموت هدایت کننده بر روی هر دستگاه قرار می دهند. در واقع این برندها، کنترل های اضافی تولید نمی کنند. از این جهت تمامی کنترل هایی که در بازار به فروش می رسند، نمونه های کپی شده هستند. برخی از فروشندگان، این کنترل ها را با عنوان نمونه های اصلی و با قیمتی بسیار بالا به مشتریان می فروشند.

از سوی دیگر باید بدانید که کنترل برندهای مختلف به جز ایکس ویژن، توشیبا و شهاب، با یکدیگر سازگار هستند. البته توصیه می شود که به منظور عملکرد بهتر، کنترل های انحصاری برند تلویزیون خود را بخرید. توجه داشته باشید که ریموت کنترل های باکیفیت، دارای بروشور و جعبه انحصاری هستند. از این جهت هنگام خریداری آن ها، حتما به لیست برندهای سازگار توجه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله کامل ترین راهنمای خرید کنترل تلویزیون را مطالعه نمایید.

قیمت کنترل ماهواره و تلویزیون

قیمت خرید انواع کنترل های تلویزیون و عوامل موثر بر آن

عوامل گوناگونی بر قیمت خرید و فروش کنترل تلویزیون تاثیر می گذارند. از جمله اصلی ترین پارامترهای تاثیر گذار بر قیمت این ابزار جادویی را می توان برند تولید کننده کنترل دانست. بسیاری از کنترل های امروزی ساخت کشور چین هستند و قیمت مناسبی دارند. از سوی دیگر، نحوه عملکرد کنترل ها نیز بر قیمت آن ها موثر است.

برخی از کنترل ها به صورت همه کاره تولید می شوند و برای تمامی برندهای تلویزیون قابل استفاده هستند. این کنترل ها نیاز به تنظیمات هوشمند دارند و در دسته ریموت های گران قیمت قرار می گیرند. در حال حاضر شما می توانید کنترل یدکی تلویزیون ها را با حداقل قیمت 55 هزار تومان در زمان انتشار این مقاله، خریداری کنید.

نتیجه گیری

کنترل های تلویزیون، تجهیزات نسبتاً حساسی هستند که با کوچک ترین ضربه، از کار می افتند. در این شرایط شما باید خرید کنترل تلویزیون یدکی را انجام دهید. پیکاوکالا، به عنوان نماینده رسمی برندهای داخلی و خارجی، بهترین ریموت های یدکی تلویزیون را در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه، تمامی ملزومات الکترونیکی را بدون واسطه خریداری کنید.

پیکاوکالا

منبع: remotes4u

سوالات متداول

  1. مرکز فروش کنترل تلویزیون در تهران کجاست؟

شما می توانید در هر جایی از تهران و ایران که باشید به راحتی از مجموعه پیکاو کالا، برای خرید کنترل تلویزیون موردنظرتان اقدام کنید.

  1. کنترل تلویزیون با گوشی هم ممکن است؟

بله، اما این کار توصیه نمی شود.

مقایسه کالاها
whatsapp