پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
جستجو

خريد پايه ديواری تلويزيون

امروزه خرید براکت تلویزیون به یکی از عناصر جذاب در طراحی دکوراسیون تبدیل شده است. به همین دلیل فروش پایه تلویزیون دیواری، رونق زیادی پیدا کرده و طرفداران خاص خود را دارد. اگر بین انتخاب میز تلویزیون و پایه دیواری مردد هستید، به شما پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. در این مقاله به قیمت پایه دیواری تلویزیون و مشخصات آن می پردازیم. در نهایت اگر برای خرید پایه دیواری تلویزیون مصصم شدید، به شما روش نصب آن را توضیح خواهیم داد.

پایه دیواری تلویزیون چیست؟

پایه تلویزیون دیواری، یک وسیله کاربردی برای نصب تلویزیون روی دیوار در مکان هایی مانند منزل، شرکت و اداره ها می باشد. در واقع پایه تلویزیون به منظور نگهداری و نصب ایمن دستگاه روی دیوار، و با فاصله از زمین، استفاده می شود.

یکی دیگر از دلایلی که فروش پایه دیواری تلویزیون رونق زیادی پیدا کرده است، این مساله می باشد که، نصب تلویزیون به کمک این پایه ها، باعث شیک به نظر رسیدن دکوراسیون شده و این امکان را فراهم می کند، تا تلویزیون، در ارتفاع و زاویه مناسب قرار گیرد. همین امر می تواند باعث کاهش فشار بر چشم ها هنگام تماشای تلویزیون شود.

انواع مختلفی از براکت تلویزیون در بازار موجود است. در صورتی که قصد خرید پایه دیواری تلویزیون را دارید؛ باید به ابعاد تلویزیون توجه داشته باشید. چرا که ابعاد ‏پایه دیواری، باید متناسب با سایز و وزن دستگاه انتخاب شود.

برای خرید آنتن هوایی كليك كنيد.

پایه دیواری تلویزیون

انواع پایه دیواری تلویزیون

یکی از عوامل موثر در قیمت پایه دیواری تلویزیون انواع مختلف آن می باشد. انواع پایه های تلویزیون عبارتند از:

  • پایه دیواری ثابت

پایه دیواری ثابت یکی از انواع براکت تلویزیون است، و همانطور که از نام آن پیداست، قابلیت حرکت ندارد. پایه ‌های دیواری ثابت تلویزیون، دستگاه را در یک موقعیت ثابت و همسطح با دیوار نگه می ‌دارند. بنابراین در صورت خرید پایه دیواری تلویزیون ثابت، امکان تنظیم زاویه دید وجود ندارد.

پایه دیواری ثابت را می توانید با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت، از طریق سایت پیکاوکلا که سال ها است، در زمینه فروش پایه دیواری تلویزیون و سایر لوازم جانبی آن همچون فروش محافظ صفحه تلویزیون، فروش کنترل تلویزیون و ... فعالیت می کند؛ خریداری نمایید.

پایه متحرک دیواری تلویزیون

  • پایه دیواری متحرک

بر خلاف مدل قبلی، پایه متحرک تلویزیون، قابلیت حرکت دارد و شما می توانید، آن را به سمت بالا و پایین حرکت دهید. پایه دیواری متحرک این امکان را برای افراد مهیا می کند تا تلویزیون را، مطابق با زاویه دید خود تنظیم کنند. لازم است بدانید که، میزان تحرک براکت، تاثیر زیادی بر قیمت پایه دیواری تلویزیون ندارد.

 

خريد براكت تلويزيون

 

روش نصب پایه دیواری تلویزیون

قبل از اینکه تصمیم به نصب پایه دیواری تلویزیون بگیرید؛ باید یک سری نکات را در نظر بگیرید. یکی از نکات مهم هنگام نصب پایه تلویزیون، توجه به مقاومت و استحکام دیوار است. اگر محل نصب پایه دیواری مستحکم نباشد، نصب پایه امکان پذیر نیست.

پس از در نظر گرفتن میزان استحکام دیوار باید با استفاده از دریل یا مته، روی دیوار را سوراخ کنید. سپس باید پایه تلویزیون را با پیچ گوشتی به سوراخ موجود در دیوار متصل کنید. ‏ معمولاً راهنمای نصب هر کدام از پایه های دیواری تلویزیون روی بسته بندی محصول قرار گرفته است. ‏در صورت نیاز می توانید از کمک افراد متخصص در زمینه نصب پایه تلویزیون دیواری بهره مند شوید. اگر پایه دیواری تلویزیون به خوبی روی دیوار محکم نشود، احتمال افتادن تلویزیون از روی پایه وجود دارد. پس به منظور نصب اصولی براکت، می توانید از کمک افراد متخصص در زمینه نصب براکت دیواری کمک بگیرید.

در این ویدیو شما را با چگونگی نصب براکت بر روی دیوار ، ابزارهای مورد نیاز، چگونگی پیچ کردن قطعات به یکدیگر، سوراخ کردن دیوار و قرار دادن براکت روی دیوار آشنا خواهیم کرد.

کاربرد براکت تلویزیون

تلویزیون به کمک براکت، به صورت کامل و مستحکم روی دیوار قرار می گیرد. با نصب تلویزیون روی پایه، دیگر لازم نیست؛ نگران افتادن آن باشید. 

همچنین خرید پایه دیواری تلویزیون، برای افرادی که کمبود جا دارند و نمی توانند از میزهای تلویزیون استفاده کنند، بسیار مناسب است. چرا که فضای کمتری را اشغال می کند. 

نکته ی مهم دیگر این است که، برای استفاده از آن ها محدودیت مکانی ندارید، یعنی در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری می توانید از آن ها استفاده کنید. علاوه بر مزایای گفته شده، ظاهری زیبا و مدرن به فضای اطراف می دهد که می تواند جذاب باشد. همچنین به کمک آن می توانید به درستی کابل ها و سیم های اضافی را مدیریت کنید.

 

فروش پایه دیواری تلویزیون

 

جنس بدنه پایه تلویزیون دیواری

پایه دیواری تلویزیون معمولاً از جنس ورق های آهنی مستحکم یا فلز ساخته شده است. تولیدکنندگان از متریال مختلف برای تولید براکت تلویزیون استفاده می کنند.

در صورتی که مواد به کار رفته برای تولید پایه دیواری تلویزیون مرغوب و باکیفیت باشد؛ این قطعه ماندگاری بیشتری نیز خواهد داشت. شما می توانید انواع پایه تلویزیون فلزی یا آهنی را از طریق همین سایت خریداری کنید.

قیمت پایه دیواری تلویزیون

همانطور که قبلا اشاره کردیم، اگر فرزند کوچک دارید یا فضای پذیرایی منزل شما کم است، بهترین گزینه، خرید پایه دیواری تلویزیون می باشد. با استفاده از پایه دیواری، دیگر نیازی به میز ندارید. شما می توانید پایه را روی دیوار نصب کرده و تلویزیون را روی آن قرار دهید. 

عوامل مختلفی روی قیمت پایه دیواری تلویزیون تاثیرگذار هستند. از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت پایه دیواری تلویزیون، می توان به مدل و برند تولید کننده پایه اشاره کرد. ابعاد این قطعه، نیز جزء فاکتورهایی است که، بر این قیمت تاثیرگذار است. اگر بخواهیم مورد موثر دیگری را ذکر کنیم، باید به جنس براکت اشاره کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مربوط به نکات خرید براکت تلویزیون را مطالعه نمایید.

 

خرید پایه دیواری تلویزیون

براکت دیواری تلویزیون می تواند باعث جلوگیری از هدر رفتن فضای اضافی در پذیرایی شود. شما می توانید براکت های دیواری را در مدل ها و ابعاد مختلف، از طریق فروشگاه های اینترنتی خریداری کنید. یکی از مطمئن ترین فروشگاه های اینترنتی که در زمینه فروش پایه دیواری تلویزیون فعالیت می کند، سایت پیکا وکالا می باشد. شما برای خرید آنلاین پایه دیواری تلویزیون یا سایر لوازم جانبی می توانید از طریق همین فروشگاه اقدام نمایید.

خرید براکت تلویزیون

شما می توانید با مراجعه به سایت پیکاوکالا از محصولات متعدد این فروشگاه اینترنتی دیدن کرده و پس از انتخاب محصول مورد نظر، برای خرید نهایی اقدام کنید.

خرید پایه دیواری تلویزیون از سایت پیکا وکلا مطمئن ترین راه خرید این محصول کاربردی است. محصولات موجود در این فروشگاه اینترنتی کاملاً اورجینال و دارای ضمانت نامه هستند. بنابراین، با خیال راحت می توانید از سایت پیکا وکلا خرید کنید. ضمانت بازگشت کالا طی هفت روز و پرداخت درب محل جز مزایای خرید از سایت پیکا وکلا محسوب می شود. پس اگر قصد خرید براکت دیواری تلویزیون را دارید، همین الان اقدام کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه پیکاوکلا به صورت شبانه روزی، آماده پاسخگویی به تماس های شما عزیزان می باشند.  

 

قیمت خرید و نصب پایه دیواری تلویزیون

 

سخن پایانی

در این مقاله دلایلی ذکر شد که شما را برای خرید پایه دیواری تلویزیون مشتاق می کند. همچنین عوامل موثر بر قیمت فروش پایه دیواری تلویزیون را ذکر کردیم، تا به هنگام خرید و مقایسه قیمت، به این نکات توجه داشته باشید. 

پیکاوکالا

سوالات متداول

  1. آیا با نصب تلویزیون بر براکت دیواری، جهت تلویزیون را نمی توان تغییر داد؟

در صورت تهیه براکت ثابت، جهت تلویزیون نیز ثابت می باشد. اما براکت های متحرک به شما قابلیت تغییر جهت را نیز می دهند.

  1. نصب تلویزیون با براکت به چه شکل است؟

نصب تلویزیون با براکت روی دیوار کار سختی نیست. فقط نیاز به رعایت برخی نکات دارد. به عنوان مثال: دیوار باید استحکام کافی داشته باشد، میزان ارتفاع به خوبی اندازه گیری شده باشد و ...

مقایسه کالاها
whatsapp