پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر پایه PROP تک بازو پروانه 22 تا 52 اینچ 3D
تصویر پایه PROP تک بازو پروانه 22 تا 52 اینچ 3D
تصویر پایه PROP تک بازو پروانه 22 تا 52 اینچ 3D

پایه PROP تک بازو پروانه 22 تا 52 اینچ 3D TV TELESCOPIC PROP BRACKET 22 ~ 52

مخصوص نصب LCD و LED از سایز 22 تا 52 اینچ

1435
1 الی 2 روز
(اختیاری)

 گارانتی بسیار معتبری است که روی برخی از کالاها وجود دارد .

گارانتی تست 48 ساعته پیکاوکالا : امکان تست سریع محصول و در صورت اشکال یا خرابی مرجوع یا تعویض کالا تا 48 ساعت بدون هزینه

گارانتی 7 روزه پیکاوکالا : امکان مرجوع و یا تعویض کالا تا 7 روز بدون هزینه

گارانتی شش ماهه پیکاوکالا : یک بار تعمیر و یا در صورت امکان تعویض کالا در مدت شش ماه

گارانتی یکساله پیکاوکالا :  یکبار تعویض کالا در مدت یکسال

گارانتی دوساله پیکاوکالا : دو بار تعویض کالا در مدت 2 سال ، بار اول بدون هزینه ، بار دوم با دریافت 50 درصد از ارزش کالا 

گارانتی ها به شرط عدم شکستگی و سلامت ظاهری کالا معتبر خواهند بود .

 

۳۶۰,۰۰۰ تومان
۳۹۵,۰۰۰ تومان ۹%
تعداد ۶+
۳۴۲,۰۰۰ تومان
حداقل تعداد سفارش این کالا 6 می باشد.

شرایط خرید کالا

قابل استفاده روی تمامی تلویزیون ها و مانیتورهای LED و LCD از 22 تا 52 اینچ

تعداد در کارتن مادر 6 عدد

امکان خرید این کالا فقط بصورت کارتن و یا بیشتر میسر می باشد. 

جهت اطلاع از قیمت های جشنواره و یا نیاز به هرگونه توضیح و مشاوره با شماره های 02133951896 و 02133958166 و یا شماره همراه 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید

ویژگی های محصول

پایه PROP تک بازو پروانه برای مانیتورها و تلویزیون‌هایی با اندازه 22 تا 52 اینچ طراحی شده است، این محصول به عنوان یک راهکار عالی برای بهینه‌سازی فضای زندگی و کاری شما عمل می‌کند. با استفاده از این پایه می‌توانید تجربه تماشای خود را ارتقا دهید، زیرا امکان تنظیم زاویه دید به صورت 3D وجود دارد، که این امر سبب می‌شود تا بتوانید در هر زاویه‌ای که مایلید به تماشای محتوا بپردازید.

این پایه با قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش، فرصتی بی‌نظیر برای آزادسازی فضای اضافی روی میز یا در هر مکانی که استفاده می‌شود، فراهم می‌آورد. با طراحی مدرن و تک بازویی که امکان انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد، نصب آن آسان است و به سرعت می‌توانید از مزایایش بهره‌مند شوید.

برای مشاهده سایر محصولات و خرید پایه دیواری تلویزیون کلیک کنید.

مزایای پایه PROP تک بازو پروانه 22 تا 52 اینچ 3D

بهبود ارگونومی محل کار یا زندگی با استفاده از پایه PROP تک بازو پروانه، یکی دیگر از مزایای این محصول است. توانایی تنظیم ارتفاع و زاویه به شما کمک می‌کند تا صفحه نمایش را در بهترین موقعیت ممکن برای جلوگیری از درد گردن و خستگی چشم قرار دهید.

یکی از ویژگی‌های برجسته این پایه، قابلیت چرخش 3D آن است که امکان مشاهده از هر زاویه‌ای را بدون کاهش کیفیت تصویر فراهم می‌کند. این ویژگی خصوصاً برای کاربرانی که نیاز به تغییر مکرر زاویه دید برای کارهای خلاقانه یا تماشای محتوا دارند، ایده‌آل است.

پایه PROP تک بازو پروانه از مواد با دوام و مقاوم ساخته شده است، که اطمینان از حفظ امنیت و ثبات مانیتور یا تلویزیون شما در هنگام استفاده را می‌دهد. طراحی با کیفیت آن نه تنها امنیت و ثبات را تضمین می‌کند، بلکه ظاهری زیبا و شیک نیز به فضای شما می‌بخشد. پایه با دقت طراحی شده تا با دکوراسیون داخلی مدرن شما هماهنگ شود و جلوه‌ای مدرن به محیط اطراف خود بیفزاید.

نکته‌ی قابل توجه دیگر در مورد پایه PROP تک بازو پروانه، نصب و راه‌اندازی آسان آن است. با داشتن دستورالعمل‌ های واضح و ساده، هر کسی می‌تواند بدون نیاز به استخدام متخصص، پایه را نصب کند. این امر باعث صرفه‌ جویی در هزینه و زمان می‌ شود و به شما اجازه می‌ دهد که بلافاصله از مزایای این پایه بهره‌مند شوید.

سخن پایانی

به طور خلاصه، پایه PROP تک بازو پروانه 22 تا 52 اینچ 3D، یک افزودنی ایده‌آل برای هر فضای کاری یا زندگی است که به دنبال بهبود ارگونومی، افزایش فضای قابل استفاده و ارتقا تجربه تماشای خود هستید. با قابلیت‌ های پیشرفته تنظیم و چرخش، سازگاری با انواع صفحه نمایش‌ ها، و طراحی مقاوم و زیبا، این پایه یک سرمایه‌ گذاری ارزشمند برای هر کاربری محسوب می‌ شود که به دنبال بهترین استفاده از فضای خود است.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.
مقایسه کالاها
whatsapp