پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر محافظ صفحه تلویزیون 65 اینچ پیکاوکالا ضخامت 2 میل
تصویر محافظ صفحه تلویزیون 65 اینچ پیکاوکالا ضخامت 2 میل
تصویر محافظ صفحه تلویزیون 65 اینچ پیکاوکالا ضخامت 2 میل
تصویر محافظ صفحه تلویزیون 65 اینچ پیکاوکالا ضخامت 2 میل

محافظ صفحه تلویزیون 65 اینچ پیکاوکالا ضخامت 2 میل PEIKAVKALA LCD GUARD 65

این محصول بر روی انواع تلویزیوهای تخت LCD و یا LED قابل استفاده میباشد و از صفحه ی تلویزیون شما در برابر ضربات احتمالی و برخورد اجسام محافظت میکند

1568
ارسال فوری
۱,۴۶۶,۹۹۹ تومان
۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان ۱۱%
تعداد ۲+
۱,۳۹۳,۶۴۹ تومان
تعداد ۳+
۱,۳۳۴,۹۶۹ تومان
تعداد ۶+
۱,۱۲۲,۲۵۴ تومان

محافظ صفحه تلویزیون ۶۵ اینچ پیکاوکالا با ضخامت ۲ میل، راهکاری ایده‌آل برای حفاظت از صفحه نمایش‌های بزرگ است. این محافظ با طراحی مدرن و مواد باکیفیت، تلویزیون شما را از خطرات احتمالی محافظت می‌کند بدون اینکه تأثیری بر کیفیت تصویر داشته باشد.

ویژگی‌های کلیدی محافظ صفحه تلویزیون 65 اینچ پیکاوکالا ضخامت 2 میل

محافظ صفحه پیکاوکالا از مواد پلی کربنات با دوام و شفاف ساخته شده است که نه تنها در برابر ضربه و خراش مقاوم است، بلکه مانع از انعکاس نور نیز می‌شود. ضخامت ۲ میلی‌متری آن تضمین کننده حفاظت بالا بدون افزودن حجم یا وزن قابل توجه به تلویزیون است.

مزایا و کاربردهای محافظ صفحه تلویزیون 65 اینچ ضخامت 2 میل

خرید محافظ صفحه تلویزیون 65 اینچ ضخامت 2 میل مزایای فراوانی دارد، از جمله افزایش عمر مفید تلویزیون با جلوگیری از آسیب‌های اتفاقی. همچنین، سطح ضد انعکاس و ضد لکه آن تمیز کردن صفحه را آسان‌تر می‌کند و باعث می‌شود تا تصویر همواره شفاف و واضح باقی بماند.

محافظ صفحه پیکاوکالا مناسب برای استفاده در منازل، محل کار، و همچنین محیط‌های عمومی مانند کافه‌ها و رستوران‌ها که تلویزیون‌ها به طور مداوم در معرض تماس و خطرات فیزیکی قرار دارند، است. این محافظ صفحه نه تنها محافظت فیزیکی فراهم می‌کند، بلکه به حفظ زیبایی و دوام تلویزیون کمک شایانی می‌کند.

این محافظ صفحه به راحتی نصب می‌شود و دارای طراحی بدون حباب است که از تشکیل حباب هوا بین محافظ و صفحه نمایش جلوگیری می‌کند. این ویژگی موجب می‌شود که نصب محافظ بدون نیاز به مهارت‌های خاص و به سرعت امکان ‌پذیر باشد.

مزیتی که این کالا نسبت به دیگر محافظ های صفحه در بازار دارد این است که، هیچگونه تغییری از نظر وضوح و شفافیت، هنگام نصب این محافظ صفحه روی نمایشگر شما مشاهده نخواهد شد و تصویر دستگاه شما با محافظ صفحه و یا بدون آن یکسان خواهد بود. 

از دیگر مزیت های محافظ صفحه ی پیکاوکالا این است که از چشمان شما در برابر اشعه  های مضر صفحه نمایش تلویزیون محافظت می کند. این محصول از نظر ثابت ماندن رنگ طلق و حفظ شفافیت تا 10 سال ضمانت دارد.

سخن پایانی

محافظ صفحه تلویزیون ۶۵ اینچ پیکاوکالا با ضخامت ۲ میل یک انتخاب هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال حفظ و مراقبت از تلویزیون خود در برابر آسیب‌های ناگهانی هستند. با ویژگی‌هایی چون مقاومت بالا در برابر خراش و ضربه و طراحی شفاف و زیبا، این محافظ صفحه به بهترین شکل ممکن از تلویزیون شما محافظت می‌کند، در حالی که ظاهری طبیعی و بی‌تأثیر بر کیفیت تصویر دارد.

نکات مهم هنگام خرید از پیکاوکالا

پیکاوکالا جهت احترام به انتخاب مشتری و فروش کالای با کیفیت با مناسب ترین قیمت، استفاده از کالای فوق را به شما مشتری گرامی توصیه می نماید.

توجه: در خریدهای تکی ، هنگام انتخاب روشهای ارسال فقط از روش " ارسال با پست تیپاکس و یا چاپار " بصورت پس کرایه و یا پیش کرایه استفاده فرمایید. (البته از گزینه ی باربری هم میتوانید استفاده فرمایید).

هنگام خرید های تعداد و عمده از گزینه "پست تیپاکس، چاپار و باربری بصورت پسکرایه" استفاده فرمایید. (در صورت بروز مشکل در ثبت سفارش عمده با شماره 09900200515 و یا 09124679031  تماس بگیرید).

توجه: مشتری گرامی، سایت پیکاوکالا، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک می باشد، شما می توانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید .

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر می باشد. جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات می توانید با شماره های 02133951896 و 02133958166 و 02191693044 و 02191693088 یا شماره های همراه 09900200515 و 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید.

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.
مقایسه کالاها
whatsapp