پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر کابل HDMI اورجینال مایکروسافت مخصوص XBOX ONE
تصویر کابل HDMI اورجینال مایکروسافت مخصوص XBOX ONE
تصویر کابل HDMI اورجینال مایکروسافت مخصوص XBOX ONE

کابل HDMI اورجینال مایکروسافت مخصوص XBOX ONE Original HDMI CABLE FOR XBOX ONE S

کابل HDMI اورجینال مایکروسافت مخصوص دستگاه XBOX ONE با ارسال رایگان درب منزل شما

2838
ارسال رایگان
ارسال فوری
(اختیاری)

گارانتی اصالت پیکاوکالا چیست ؟ 

پیکاوکالا جهت جلوگیری از سو استفاده ی بعضی افراد ، محصولات با کیفیتی که نمونه ی بی کیفیت و تقلبی آن در بازار وجود دارد را ، با ضمانت رایگان بسیار معتبری بنام " گارانتی اصالت پیکاوکالا " به فروش میرساند و این بدین مفهوم استکه مصرف کنندگان محترم میتوانند با خیالی آسوده و با اطمینان کامل ، نسبت به خرید کالایی که گارانتی اصالت پیکاوکالا را داشته باشد اقدام کنند و از اصل بودن کالای خریداری شده ، اطمینان داشته باشند .

با خیالی آسوده خرید کنید ، این محصول دارای " گارانتی اصالت پیکاوکالا " میباشد .

پیکاوکالا = کاوش و جستجوی کالا

پیکاوکالا ، همواره پیگیر وپشتیبان شما

(اختیاری)

 گارانتی بسیار معتبری است که روی برخی از کالاها وجود دارد .

گارانتی تست 48 ساعته پیکاوکالا : امکان تست سریع محصول و در صورت اشکال یا خرابی مرجوع یا تعویض کالا تا 48 ساعت بدون هزینه

گارانتی 7 روزه پیکاوکالا : امکان مرجوع و یا تعویض کالا تا 7 روز بدون هزینه

گارانتی شش ماهه پیکاوکالا : یک بار تعمیر و یا در صورت امکان تعویض کالا در مدت شش ماه

گارانتی یکساله پیکاوکالا :  یکبار تعویض کالا در مدت یکسال

گارانتی دوساله پیکاوکالا : دو بار تعویض کالا در مدت 2 سال ، بار اول بدون هزینه ، بار دوم با دریافت 50 درصد از ارزش کالا 

گارانتی ها به شرط عدم شکستگی و سلامت ظاهری کالا معتبر خواهند بود .

 

۲۸۴,۷۷۷ تومان
۳۵۰,۰۰۰ تومان ۱۹%
تعداد ۵+
۱۹۶,۴۹۶ تومان

کابل HDMI  ایکس باکس وان

 

کابل HDMI ایکس باکس وان معمولاً یک کابل HDMI است که برای اتصال ایکس باکس وان اس به تلویزیون یا مانیتور استفاده می‌شود. این کابل اطلاعات تصویر و صدا را با کیفیت بالا از ایکس باکس وان اس به دستگاه نمایش می‌رساند و به عنوان راه ارتباطی استاندارد برای این نوع دستگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 ویژگی های کابل HDMI  ایکس باکس وان

کابل تصویر ایکس باکس وان یک کابل HDMI است که دارای ویژگی‌های زیر است:
1. نوع کانکتور: دو سر کانکتور HDMI دارد، یک سر برای اتصال به ایکس باکس وان اس و دیگری برای اتصال به تلویزیون یا مانیتور.
2. ورژن : HDMI2
3. پشتیبانی از وضوح تصویر: از وضوح‌های مختلف مانند 1080p، 1440p، 4K و غیره پشتیبانی می‌کند.
4. پشتیبانی از صدا: قابلیت انتقال صدا با کیفیت ، با استفاده از تکنولوژی‌های صوتی مانند Dolby Atmos یا DTS:X.
5. طول کابل 1.8 متر

چرا باید از کابل اورجینال برای ایکس باکس وان استفاده کنیم:

1.  کابل HDMI اصلی تصاویر را با کیفیت بالا پخش  می‌شود. این کابل‌ها قادر به پشتیبانی از رزولوشن‌های بالا مانند 4K و HDR هستند و تجربه تماشای بازی‌ها و فیلم‌ها را بهبود می‌بخشند.
2. کیفیت صدا بهتر:  باعث انتقال صدا با کیفیت بالا و  بدون از دست دادن جزئیات صدا می‌شود.
این کابل‌ها قادر به پشتیبانی از فرمت‌های صدای 5.1 یا 7.1 کاناله هستند و تجربه صدای فراگیر و زنده را بهبود می‌بخشند.
3. سرعت انتقال بالا: این کابل دارای سرعت انتقال بالا است که برای انتقال داده‌های با حجم بالا مانند فیلم‌ها و بازی‌ها بسیار مهم است. این کابل‌ها قادر به انتقال داده‌ها با سرعت بالا و بدون از دست دادن کیفیت هستند.
4. پشتیبانی از فناوری‌های جدید:  قادر به پشتیبانی از فناوری‌های جدیدی مانند HDMI 2.0 و HDMI 2.1 است.
این فناوری‌ها امکاناتی مانند فرکانس بروزرسانی بالا، پشتیبانی از رزولوشن 4K و HDR، و انتقال صدا با کیفیت بالا را فراهم می‌کنند.
5. قابلیت اطمینان بیشتر: HDMI برای اکس باکس وان به شما اطمینان می‌دهد که از یک محصول با کیفیت و قابل اعتماد استفاده می‌کنید.
کابل‌های اصلی معمولاً دارای ضمانت و خدمات پس از فروش مناسبی هستند و در صورت بروز هرگونه مشکل، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
6. سازگاری بهتر: با دستگاه بهتر سازگاری دارد. این کابل‌ها به طور معمول با ایکس باکس وان و سایر تجهیزات HDMI دیگر به خوبی کار می‌کنند و مشکلات سازگاری کمتری دارند.
و در نهایت،به شما تجربه بهتری از بازی‌ها و فیلم‌ها را می‌دهد و از جنبه‌های مختلف مانند کیفیت تصویر، کیفیت صدا، سرعت انتقال، سازگاری و اطمینان بیشتر بهره‌مند می‌شود.

 

پیکاوکالا جهت حمایت از مصرف کننده به واسطه ی عرضه ی کالای باکیفیت و اورجینال ، استفاده از کالای فوق را به شما مصرف کننده ی محترم توصیه مینماید .

 

توجه توجه : این محصول دارای سرویس ارسال رایگان و تحویل تا درب منزل شما در تمامی شهرها میباشد .

 

توضیحات : ارسال رایگان این محصول فقط برای مشتریان خرید تکی و فقط توسط پست تا درب منزل خواهد بود این سرویس شامل تمامی شهرها میباشد

 

برای مشتریان خرید عمده ، فروشگاهداران محترم و مشتریانی  که بیشتر از 4 عدد از یک محصول را خریداری نموده اند ، فقط در صورت خرید بالای مبلغ 6 میلیون تومان ارسال تا درب فروشگاه یا منزلشان در تمامی شهرها رایگان خواهد بود .

 

ارسال فوری فقط برای شهر تهران ، توسط پیک موتوری ، اسنپ بار یا اسنپ باکس انجام خواهد شد و کرایه حمل کالا بر عهده ی مشتری میباشد .

 

این محصول از نظر سلامتی پس از تست سلامتی کالا ، برای مشتری ارسال میگردد و دارای گارانتی تست و مرجوع ۷ روزه ی پیکاوکالا میباشد ، و چنانچه به هر دلیلی برای مشتری قابل استفاده نباشد ، تا ۷ روز از تاریخ خرید ، قابل مرجوع میباشد و مبلغ خالص کالا به خریدار مسترد میگردد. ( هزینه های مربوط به ارسال و عودت کالا به عهده ی مشتری میباشد )

 

چرا باید از پیکاوکالا خرید کنیم؟

سایت پیکاوکالا، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد، شما می‌توانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه‌ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده‌ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید.

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر میباشد ، جهت اطلاع از قیمت فروش عمده ی این کالا و یا نیاز به هر گونه مشاوره رایگان ، میتوانید با شماره های ثابت 02133958166 و 02133940331 و یا شماره های همراه 09124183889 و 09900200515 تماس حاصل فرمایید ، کارشناسان ما آماده ی پاسخگویی به سوالات و ابهامات شما عزیزان میباشند .

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.
مقایسه کالاها
whatsapp
contact