پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر محافظ صفحه تلویزیون 50 اینچ تایوانی MGS با ضخامت 2 میل

محافظ صفحه تلویزیون 50 اینچ تایوانی MGS با ضخامت 2 میل MGS LCD GUARD 50

این محصول بر روی انواع تلویزیون های تخت، منحنی و کروی LCD و یا LED قابل استفاده می باشد و از صفحه ی تلویزیون شما در برابر ضربات احتمالی و برخورد اجسام محافظت می کند. ویژگی های محافظ صفحه تلویزیون 50 اینچ ناندل جنس ورق از نوع تایوانی با ضخامت 2 میل می باشد. این محصول از نظر ثابت ماندن رنگ طلق و حفظ شفافیت تا 5 سال ضمانت دارد . مناسب برای تمامی تلویزیون های  50 اینچ  در صورت نیاز به خرید عمده و کارتنی لطفا با شماره 09124679031 تماس بگیرید .

2418
ارسال فوری
۸۱۲,۹۹۰ تومان
۸۶۵,۰۰۰ تومان ۶%
تعداد ۲+
۷۷۲,۳۴۱ تومان
تعداد ۳+
۷۲۳,۵۶۱ تومان
تعداد ۶+
۶۳۴,۱۳۲ تومان

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در ساخت تلویزیون ها، لذت تماشای فیلم و سریال برای هر فرد افزایش پیدا کرده است. به گونه ای که استفاده از تلویزیون به یک امر ضروری در هر خانه ای تبدیل شده است. از طرفی قیمت تلویزیون های مدرن اصلا ارزان نیست، به همین دلیل هنگام تهیه تلویزیون باید دقت کنید که محصول باکیفیتی خریداری نمایید. اما فقط مشکل این نیست. بلکه نگهداری درست از تلویزیون نیز اهمیت زیادی دارد. این جاست که فروش محافظ صفحه تلویزیون اهمیت پیدا می کند.

صفحه نمایش تلویزیون بسیار حساس و ظریف است، همین امر باعث شد تا تولیدکنندگان به فکر محافظ برای صفحه نمایش تلویزیون باشند تا از ضربه جلوگیری کنند. به همین دلیل فروش محافظ صفحه تلویزیون رونق گرفت. برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت و خرید محافظ صفحه تلویزیون با ما همراه باشید. در این مطلب از پیکاوکالا، کاربردهای این محصول را به شما ارائه خواهیم کرد.

 

استفاده از محافظ برای صفحه نمایش تلویزیون

 

محافظ صفحه نمایش تلویزیون چیست؟

قبل از آنکه برای خرید محافظ صفحه تلویزیون اقدام کنید؛ باید به اندازه کافی درباره آن اطلاعات کسب کنید. این محافظ، یک صفحه طلقی شفاف با ضخامت 2 میل یا 2.5 میل است که روی صفحه نمایش تلویزیون ( ال سی دی – ال ای دی  – ۳ بعدی – کرو – منحنی – کیو ال ای دی ) وصل می شود تا از آن، در برابر آسیب های  احتمالی محافظت کند. در واقع این محافظ، در صورت برخورد اجسام، برخورد اسباب بازی کودکان، اثر انگشت و ... از شکستگی صفحه نمایش تلویزیون جلوگیری می کند. به همین دلیل قیمت محافظ صفحه تلویزیون با توجه به مزایایی که دارد، بسیار مناسب است.

ویژگی های محافظ صفحه تلویزیون 50 اینچ MGS

  • جنس ورق از نوع تایوانی با ضخامت 2 میل می باشد.
  • این محصول از نظر ثابت ماندن رنگ طلق و حفظ شفافیت تا 10 سال ضمانت دارد .
  • مناسب برای تمامی تلویزیون های  50 اینچ 

در صورت نیاز به خرید عمده و کارتنی لطفا با شماره های 09900200515 و 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید .

مزایای خرید محافظ صفحه تلویزیون

همانطور که گفتیم تلویزیون‌ ها، به وسیله‌ ای جدایی ناپذیر در زندگی انسان ها تبدیل شده اند. به همین دلیل مراقبت اصولی و صحیح از آن ها حائز اهمیت است. در برخی شرایط بنابر دلایل متعدد، همچون برخورد ضربه به صفحه نمایش، باید برای تعمیر آن هزینه‌های بسیار هنگفتی را پرداخت کنید.

برای جلوگیری از بروز این مشکل، خرید محافظ صفحه تلویزیون به شما کمک بسیار زیادی می‌ کند. همچنين خرید پایه دیواری تلویزیون نیز می تواند در کاهش خطر اصابت اجسام به تلویزیون کمک کننده باشد.

لازم است بدانید که گارانتی‌های موجود هنگام خرید تلویزیون، شامل صفحه نمایش نمی‌ شود و در صورت وارد شدن هر گونه آسیب به صفحه تلویزیون، شرکت گارانتی پاسخگو نخواهد بود. در این صورت، شما باید هزینه‌ ای معادل با هزینه اصلی تلویزیون خود را صرف تعمیر صفحه نمایش نمایید. به همین دلیل قیمت محافظ صفحه تلویزیون بسیار معقول است.

دقت داشته باشید در تلویزیون‌های هوشمند با تکنولوژی‌ های پلاسما، در صورتی که آسیبی به صفحه نمایش وارد گردد، برد متصل به صفحه نمایش نیز دچار آسیب خواهد شد.

طلق شفاف مورد استفاده برای تلویزیون

فروش محافظ صفحه تلویزیون در حقیقت فروش یک محافظ شفاف مخصوص است که با توجه به انواع تلویزیون‌ های تخت (بدون انحنا) و یا منحنی بر روی صفحه نمایش متصل می‌ گردد، خرید محافظ صفحه تلویزیون از دستگاه در برابر آسیب‌ هایی همچون خراشیدگی، شکستن، باقی ماندن اثر انگشت و همچنین برخورد وسیله از فاصله‌ ی دور محافظت می‌ کند. بنابراین استفاده از محافظ یکی از راه های افزایش عمر تلویزیون می باشد. برای تهیه ی این نوع محافظ ها می توانید از طریق فروشگاه پیکاوکالا که از جمله بهترین فروشگاه محافظ صفحه تلویزیون است و به صورت تک و عمده محصولات خود را به فروش می رساند؛ اقدام کنید.

کاربرد محافظ تلویزیون

آشنایی با کاربرد این محصول، شما را در تصمیم گیری برای خرید محافظ صفحه تلویزیون یاری می‌ کند. با توجه به تولید تلویزیون‌ هایی با اندازه‌های مختلف، برای حفاظت از صفحه نمایش آن‌ها محافظ‌ هایی نیز با اندازه‌های مختلف طراحی و به فروش می‌ رسند. لازم است بدانید که نصب محافظ صفحه تلویزیون، ساده و بدون دردسر است.

  • محافظ‌ های صفحه نمایش با دارا بودن شفافیت بسیار بالا و مناسب، علاوه بر حفاظت از تلویزیون در برابر ضربه و خش، سبب بالا بردن کیفیت تصویر نیز می‌ شوند.
  • محافظ‌ های تلویزیون با فناوری پیشرفته به طور نشکن و بسیار مقاوم در برابر ضربه و خش طراحی گردیده‌ اند.
  • این محافظ‌ ها حدود 96 الی 99 درصد از اشعه‌ های مضر تلویزون را به خود جذب می‌ نمایند.

درصورت نیاز به خرید عمده و کارتنی لطفا با شماره 09900200515 و 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید.

حفظ کیفیت تصویر در صورت استفاده از محافظ صفحه تلویزیون

انواع محافظ صفحه نمایش با کیفیت بالا

حال که با قیمت محافظ صفحه تلویزیون آشنا شدید و قصد خرید دارید، شناخت انواع محافظ به شما کمک شایانی می‌ کند، انواع محافظ صفحه نمایش تلویزیون به شرح زیر می‌ باشد.

خرید محافظ صفحه تلویزیون ورق چوچن ریچانگ یرلانگ  چنجو  MGS و کومیکو

می‌ توان گفت کیفیت هر محافظ صفحه نمایش به ورقه استفاده شده در آن مدل بستگی دارد. که این مورد به همراه ویژگی‌ های منحصر به فرد دیگر در محافظ تلویزیون 2.5 میل چوچن ریچانگ و کومیکو به خوبی رعایت شده است.

  • بهترین گزینه برای تلویزیون‌ های 55 اینچی و جدید به جز LCD های قدیمی و پلاسما
  • نصب بسیار ساده و آسان
  • جنس ورق ضد ضربه و وارداتی باکیفیت
  • دارا بودن برچسب در دو سمت

فروش محافظ صفحه تلویزیون مدل MGS

این نوع محافظ صفحه نمایش با دارا بودن ویژگی‌ های متنوع بهترین گزینه برای خرید محافظ صفحه تلویزیون با ضخامت 2 میل می‌ باشد.

  • نصب ساده و آسان ترین حالت ممکن
  • مقاومت بسیار بالا در برابر خش و ضربه
  • گزینه مناسب جهت استفاده بر روی صفحه نمایش‌های 32 تا 75 اینچی تخت و منحنی
  • جنس از ورقه‌ ی وارداتی تایوانی نشکن و باکیفیت

فروش محافظ صفحه نمایش تلویزیون

محافظ صفحه نمایش تلویزیون منحنی مدل چوچن ریچانگ چنجو و کومیکو

در صورتی که قصد خرید محافظ صفحه تلویزیون ویژه LCD های منحنی دارید، بهترین گزینه مدل چوچن ریچانگ چنجو MGS تایوانی و یا کومیکو متریال ژاپن می‌ باشد؛ که با ویژگی‌ های منحصر به فرد خود گزینه های جذابی برای صفحه ‌نمایش‌ های دارای انحنا می باشد همچنین قیمت محافظ صفحه تلویزیون چوچن ریچانگ چنجو  MGS و کومیکو بسیار مناسب است.

  • مناسب برای صفحه نمایش از 46 تا 75 اینچی
  • نصب ساده و آسان
  • جنس ورق تایوانی 2.5 میل
  • مقاومت بالا در برابر ضربه

محافظ صفحه نمایش 75 اینچ 2.5 میل چوچن ریچانگ ، MGS و کومیکو 

این محافظ صفحه نمایش با دارا بودن ابعاد 168*97 گزینه های مناسبی جهت استفاده برای تلویزیون‌ هایی با ابعاد 75 اینچ است.

  • دارای ضخامت 2.5 میلی‌متری
  • میزان شفافیت 3 برابر بیشتر از شیشه‌ های هم قطر
  • ضربه پذیری این مدل 11 برابر بیشتر از شیشه‌ های هم قطر
  • نصب سریع و آسان

نکات مهم در خرید و فروش محافظ صفحه تلویزیون

توجه به نکات جزئی اما مهم در هنگام خرید محافظ صفحه تلویزیون سبب می شود تا بتوانید به راحتی از تلویزیون خود در برابر عوامل مختلف محافظت نمایید. همچنین نکات زیر در قیمت محافظ صفحه تلویزیون نیز حائز اهمیت است.

  • به وزن محافظ توجه نمایید، زیرا سنگینی محافظ سبب وارد کردن فشار بر فریم تلویزیون خواهد شد.
  • محافظ باید در زمان تمیز کردن تلویزیون به راحتی از آن جدا و سپس جایگذاری شود.
  • محافظ باکیفیت نباید در عملکرد ریموت تلویزیون اختلال ایجاد نماید.
  • محافظ باید بتواند اشعه ساطع شده توسط تلویزیون را جذب نماید.

سخن نهایی

در این مطلب از پیکاو کالا، علاوه بر آشنایی با محافظ صفحه نمایش، نکات مهمی در خصوص خرید محافظ صفحه تلویزیون ارائه شد که امیدواریم به آن‌ ها توجه داشته باشید. شما می‌ توانید برای بررسی قیمت‌ محافظ صفحه تلویزیون و خرید آن از طریق همین سایت اقدام نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان پیکاوکالا که سال ها است در زمینه فروش محافظ صفحه تلویزیون و سایر لوازم جانبی تلویزیون، فعالیت می کنند، در ارتباط باشید.

توجه : در خریدهای تکی ، هنگام انتخاب روشهای ارسال فقط از روش " ارسال با پست تیپاکس و یا چاپار " بصورت پس کرایه و یا پیش کرایه استفاده فرمایید . ( البته از گزینه ی باربری هم میتوانید استفاده فرمایید ) و کالای خود را هنگام دریافت ، از نظر سلامت بررسی کرده و از شرکت چاپار یا تیپاکس صحیح و سالم تحویل بگیرید
هنگام خرید های تعداد و عمده از گزینه " پست تیپاکس ، چاپار و باربری بصورت پسکرایه " استفاده فرمایید  . ( در صورت بروز مشکل در ثبت سفارش عمده با شماره 09900200515 و یا 09124679031  تماس بگیرید )
قابل توجه مشتریان گرامی : به دلیل حجیم بودن بسته بندی محافظ صفحه ها ارسال تکی این محصولات به شهرستانها فقط از طریق پست چاپار و پست تیپاکس و ارسال کارتن های پلمپ 6 عددی ( جهت فروش عمده )  از طریق باربری میسر میباشد .

توجه: مشتری گرامی، سایت پیکاوکالا ، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک می باشد، شما می توانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام نمایید.

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر میباشد ، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات میتوانید با شماره های 02133940331 و 02133958166 و یا شماره های همراه 09900200515 و 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید . 

سوالات متداول

  • آیا امکان خرید عمده و تک از پیکاوکالا وجود دارد؟ 

بله اگر قصد تهیه محافظ صفحه تلویزیون و سایر لوازم جانبی تلویزیون همچون آنتن هوایی و رومیزی، کنترل تلویزیون و پایه دیواری تلویزیون به صورت تک یا عمده را دارید، می توانید از طریق پیکاوکالا که مطمئن ترین مرکز فروش محافظ صفحه تلویزیون است، اقدام کنید.

  • آیا برای نصب محافظ صفحه تلویزیون خود افراد می توانند اقدام کنند یا باید توسط کارشناس نصب شود؟

نصب محافظ های صفحه نمایش تلویزیون کار ساده ای است و خودتان می توانید در منزل به راحتی این کار را انجام دهید. با این حال اگر سوالی دارید، از کارشناسان پیکاوکالا بپرسید. 09900200515 و 02133958166

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.
مقایسه کالاها
whatsapp