پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر شارژر باتری CFL 805 چهارتایی
تصویر شارژر باتری CFL 805 چهارتایی
تصویر شارژر باتری CFL 805 چهارتایی

شارژر باتری CFL 805 چهارتایی CFL CHARGER 805

مخصوص استفاده روی انواع باطریهای قابل شارژ با سایز های AA ، کتابی 9 ولت و AAA

441
ارسال فوری
(اختیاری)

 گارانتی بسیار معتبری است که روی برخی از کالاها وجود دارد .

گارانتی تست 48 ساعته پیکاوکالا : امکان تست سریع محصول و در صورت اشکال یا خرابی مرجوع یا تعویض کالا تا 48 ساعت بدون هزینه

گارانتی 7 روزه پیکاوکالا : امکان مرجوع و یا تعویض کالا تا 7 روز بدون هزینه

گارانتی شش ماهه پیکاوکالا : یک بار تعمیر و یا در صورت امکان تعویض کالا در مدت شش ماه

گارانتی یکساله پیکاوکالا :  یکبار تعویض کالا در مدت یکسال

گارانتی دوساله پیکاوکالا : دو بار تعویض کالا در مدت 2 سال ، بار اول بدون هزینه ، بار دوم با دریافت 50 درصد از ارزش کالا 

گارانتی ها به شرط عدم شکستگی و سلامت ظاهری کالا معتبر خواهند بود .

 

۱۸۶,۷۷۷ تومان
۱۹۸,۰۰۰ تومان ۶%
تعداد ۱۰+
۱۵۳,۱۵۷ تومان
تعداد ۴۰+
۱۴۸,۴۸۸ تومان
تعداد ۸۰+
۱۴۴,۷۵۲ تومان

شارژر باطری digital CFL مدل 805

ویژگی های محصول:

 نوع: شارژر باتری
  •  
    مدل: 805
 وزن: 250 گرم
 ولتاژ ورودی: 100 تا 240 ولت
 ولتاژ خروجی: 1.4V باتری 200mlA و 9V باتری 25mlA
 نوع باتری پشتیبانی شده: قلمی، نیم قلمی، کتابی
 نوع بسته بندی: روکارتی با پک
 تعداد باتری قابل شارژ: 4 عدد
 باتری همراه: ندارد
 نشانگر LED: دارد
 کشور سازنده: چین
 عرضه کننده: فروشگاه پیکاوکالا
 ویژگی ها: قطع خودکار شارژ پس از 12 ساعت
امکانات : امکان شارژ هر باطری بصورت جداگانه
تعداد در کارتن مادر 80 عدد

شارژر باتری دیجیتال سی اف ال مدل 805

امروزه در اطراف ما وسایل زیادی وجود دارد که اگر بخواهید از مزایای آن ها بهره مند شوید باید یک منبع انرژی پایدار و مناسب مانند انواع باتری را درون آن ها استفاده نمایید. در صورت استفاده از باتری قابل شارژ بعد از اتمام نیروی الکتریسیته باید آن را به وسیله یک شارژر، شارژ نمایید. با خرید شارژر باتری دیجیتال c.f.l مدل 805 می توانید انواع باتری نیم قلمی، باتری قلمی، باتری کتابی 9 ولت، باتری نیکل-متال هیدرید و باتری نیکل-کادمیوم را شارژ نمایید. از ویژگی های این محصول می توان به چند نکته اشاره کرد از جمله این که بر روی بدنه شارژر باتری شارژی digital c.f.l یک چراغ LED تعبیه شده است تا در زمانی که باتری را جهت شارژ داخل شارژر باتری cfl قرار می دهید، چراغ روشن شده و پیغام شارژ صحیح را به شما اعلام می کند. همچنین از ویژگی های شارژر باتری دیجیتال c.f.l می توان به امکان شارژ کردن هر باتری به صورت جداگانه درون این شارژر باتری اشاره کرد. دستگاه شارژر باتری digital c.f.l مدل 805 دارای مکانیزمی می باشد که با ولتاژ ورودی 100 تا 240 ولت امکان شارژ کردن انواع باتری را به شما می دهد (شارژر باتری قلمی، شارژر باتری نیم قلمی و شارژر باتری کتابی). ولتاژ خروجی دستگاه شارژر باتری دیجیتال، 1.4 ولت باتری 200 میلی آمپر و 9 ولت باتری 25 میلی آمپر می باشد. دستگاه شارژر باتری CFL به طور همزمان قابلیت شارژ کردن 4 عدد باتری شارژی را دارد و تولیدکنندگان شارژر دیجیتال CFL تکنولوژی قطع خودکار شارژ پس از 12 ساعت را درون این وسیله به کار برده اند تا پس از اتمام شارژ دستگاه به طور خودکار و اتومات عمل شارژ کردن باتری را قطع کرده تا به باتری شارژی آسیب وارد نشود. شارژر باطری دیجیتال سی اف ال هیچ نوع باتری قابل شارژ داخل پک خود به همراه ندارد و در صورت نیاز می توانید باتری شارژی را جداگانه تهیه نمایید. 

 

این محصول از نظر سلامتی پس از تست سلامتی کالا ، برای مشتری ارسال میگردد و دارای گارانتی تست و مرجوع ۷ روزه ی پیکاوکالا میباشد ، و چنانچه به هر دلیلی برای مشتری قابل استفاده نباشد ، تا ۷ روز از تاریخ خرید ، قابل مرجوع میباشد و مبلغ خالص کالا به خریدار مسترد میگردد. ( هزینه های مربوط به ارسال و عودت کالا به عهده ی مشتری میباشد )

توجه : مشتری گرامی ، سایت پیکاوکالا ، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک میباشد ، شما میتوانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید .

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر میباشد ، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات میتوانید با شماره های 02133951896 و 02133958166 و یا شماره های همراه 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید . 
مقایسه کالاها
whatsapp