پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر باطري الکالاين ولف قلم بسته 18 کارتی
تصویر باطري الکالاين ولف قلم بسته 18 کارتی
تصویر باطري الکالاين ولف قلم بسته 18 کارتی

باطري الکالاين ولف قلم بسته 18 کارتی WOLF ALKALAIN BATERRY AA

بسته شامل 18 کارت 2 عددی میباشد .

860
ارسال فوری
تماس بگیرید

باطری آلکالاین ولف قلمی سایز AA کارتی 

باتری آلکالاین قلمی WOLF به عنوان یک هدایت‌کننده جادویی برای دستگاه‌های الکترونیکی عمل می‌کند. این باتری‌ها با استفاده از فناوری آلمانی ساخته شده‌اند. در حقیقت، فناوری آلکالاین باعث ارتقاء طول عمر و کارایی بهتر باتری‌های ولف شده است. این تولیدات از یک ترکیب بسیار مناسب از مواد ابتدایی و بهترین مواد اولیه استفاده می‌کنند تا ظرفیت بیشتری را فراهم کنند و زمان استفاده بیشتری را برای شما فراهم کنند.
این محصولات با ولتاژ 1.5 ولت، مثالی از پایداری و کارایی قوی هستند. برای استفاده در ریموت‌ها، ساعت‌ها، و دیگر وسایل خانگی. و حتی برای ذخیره بهترین خاطرات با دوربین‌های عکاسی و ویدئویی می‌توان از آنها استفاده کرد.

انواع باتری ها

باتری قلمی WOLF یا سایر باتری‌های قلمی و نیمه قلمی که در دنیا تولید می‌شوند، انواع متنوعی دارند. هر یک از این محصولات بر اساس نوع فناوری و استفاده مورد نظر به نامگذاری مشخصی می‌پردازند.
یکی از انواع معروف باتری‌های قلمی، باتری‌های آلکالاین هستند. این باتری‌ها عمدتاً با نام‌هایی مانند AAA، AA، C و D شناخته می‌شوند که هر یک از این نام‌ها به سایز و اندازه باتری اشاره دارند.
باتری‌های لیتیوم (باتری‌های قلمی لیتیوم) نیز از جمله انواع متداول هستند که به عنوان CR2032، CR123A و غیره نام‌گذاری می‌شوند و برای دستگاه‌هایی که نیاز به ولتاژ ثابت دارند مورد استفاده قرار می‌گیرند.
در ضمن، باتری‌های قلمی با سیستم نامگذاری‌هایی مانند LR41، LR44، LR9، و غیره هم موجود هستند که هر یک از این نام‌ها نشان‌دهنده نوع و ترکیب شیمیایی باتری است.

به عنوان مثال:

باتری‌های LR به طور کلی باتری‌های آلکالاین را نشان می‌دهند، در حالی که CR به باتری‌های کنترل (مثل باتری‌های سلول دکمه) اشاره دارد. این تفاوت‌ها در سیستم نامگذاری به کاربران کمک می‌کند. این امر سبب می شود باتری‌های مورد نیاز برای دستگاه‌های خود را با دقت انتخاب کنند. همچنین از تطابق ولتاژ و نوع باتری مناسب برای دستگاه‌هایشان اطمینان حاصل کنند.

استفاده درست از باتری قلمی WOLF 

باتری قلمی WOLF را زمانی که از دستگاه استفاده نمی‌شود بهتر است از داخل دستگاه خارج کنیم. این کار باعث می شود؛ باتری با گذشت زمان تخلیه نشده و انرژی خود را از دست ندهد.
اگر باطری درون دستگاه باقی بماند ، ممکن است در صورت تخلیه کامل باتری و ایجاد اسیدیته بالا، باتری نشت کند و باعث آسیب به دستگاه شود. به طور کلی، خروج باتری از دستگاه در زمان عدم استفاده، می‌تواند عمر مفید باتری را افزایش دهد و از خرابی زودرس آن جلوگیری کند.

 

ولتاژ باتری
۱.۵ ولت
نوع تکنولوژی باتری
آلکالاین
قابلیت‌های باتری
ماندگاری طولانی و قابل استفاده روی دستگاه های پرمصرف نظیر دستگاه فشار خون و ......
تعداد باتری‌های موجود در پک
دو عدد
تعداد در بسته : 18 کارت 2 عددی
قیمت درج شده مربوط به یک بسته ی 18 عددی میباشد .

چرا باید از پیکاوکالا خرید کنیم؟

سایت پیکاوکالا، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک می‌باشد، شما می‌توانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه‌ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده‌ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید.

امکان فروش این محصول به صورت تعداد و عمده میسر می‌باشد، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات می‌توانید با شماره‌های 02133940331 و 02133958166 و 02191693044 و 02191693088 یا شماره‌های همراه 09900200515 و 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید.

مقایسه کالاها
whatsapp