پیکاوکالا فروشگاه اینترنتی ملزومات الکتریک و الکترونیک
تلفن همراه: 09124679031
تصویر آداپتور 9 ولت 1 آمپر دیواری مدیانور
تصویر آداپتور 9 ولت 1 آمپر دیواری مدیانور
تصویر آداپتور 9 ولت 1 آمپر دیواری مدیانور
تصویر آداپتور 9 ولت 1 آمپر دیواری مدیانور

آداپتور 9 ولت 1 آمپر دیواری مدیانور 9 VOLT 1 AMP WALL ADAPTER

این محصول جهت تبدیل جریان متناوب برق شهری به 9 ولت DC جریان مستقیم از مدار الکترونیکی سوئیچینگ استفاده میکند .

12
ارسال فوری
۸۷,۹۸۰ تومان
۹۵,۰۰۰ تومان ۷%
تعداد ۵+
۷۰,۳۸۴ تومان
تعداد ۱۰+
۶۵,۹۸۵ تومان

مشخصات آداپتور ۹ ولت ۱ آمپر دیواری مدیانور

– آداپتور با شدت جریان ۱ آمپر و ولتاژ ۹ ولت
– آداپتور دیواری
– جنس : پلاستیکی
– شدت جریان (آمپر) : 1A
– ولتاژ ورودی: ۲۲۰ ولت
– ولتاژ خروجی : 9V
– توان خروجی : ۹ وات

آداپتور 9 ولت DC با جریان 1 آمپر مناسب برای پروژه های الکترونیکی و رباتیکی و راه اندازی انواع دستگاه ها، ماژول ها و … قابل استفاده میباشد.

کاربردهای آداپتور ۹ ولت ۱ آمپر

آداپتور ۹ ولت ۱ آمپر به دلیل ولتاژ و جریان خروجی آن، برای تغذیه دستگاه‌های الکترونیکی کوچک و با توان کم استفاده می‌شود. برخی از کاربردهای رایج آن عبارتند از:

  1. روترها و مودم‌ها: آداپتور ۹ ولت ۱ آمپر برای تغذیه روترها و مودم‌هایی که برای اتصال به اینترنت استفاده می‌شوند، استفاده می‌شود.
  2. دوربین‌های مداربسته: برخی از دوربین‌های مداربسته با ولتاژ ورودی ۹ ولت کار می‌کنند و می‌توان از آداپتور ۹ ولت ۱ آمپر برای تغذیه آنها استفاده کرد.
  3. دستگاه‌های پزشکی: برخی از دستگاه‌های پزشکی کوچک نیاز به تغذیه با ولتاژ ۹ ولت دارند و می‌توان از آداپتور ۹ ولت ۱ آمپر برای تغذیه آنها استفاده کرد.
  4. دستگاه‌های صوتی: برخی از دستگاه‌های صوتی کوچک مانند بلندگوهای قابل حمل و هدفون‌ها نیز ممکن است به ولتاژ ورودی ۹ ولت نیاز داشته باشند.

لازم به ذکر است که این تنها چند مثال از کاربردهای ممکن آداپتور ۹ ولت ۱ آمپر هستند و بسته به نیاز دستگاه مورد استفاده، کاربردهای دیگری نیز ممکن است وجود داشته باشد.

آداپتور سوئیچینگ چیست؟

آداپتورهای سوئیچینگ نسبت به منابع تغذیه خطی سنتی به دلیل استفاده از رگولاتور سوئیچینگ برای تبدیل ولتاژ، کاهش از دست دادن حرارت و مصرف برق، کارآیی بیشتری دارند. آنها به طور رایج برای تغذیه دستگاه‌های الکترونیکی کوچک مانند روترها، مودم‌ها و سایر دستگاه‌های با توان کم استفاده می‌شوند.

آداپتور سوئیچینگ برای تامین ولتاژ مستقیم DC مورد استفاده قرار میگیرد و میتوانند رنج گسترده جریان را تامین کنند

این محصول از نظر سلامتی پس از تست سلامتی کالا ، برای مشتری ارسال میگردد و دارای گارانتی تست و مرجوع ۷ روزه ی پیکاوکالا میباشد ، و چنانچه به هر دلیلی برای مشتری قابل استفاده نباشد ، تا ۷ روز از تاریخ خرید ، قابل مرجوع میباشد و مبلغ خالص کالا به خریدار مسترد میگردد. ( هزینه های مربوط به ارسال و عودت کالا به عهده ی مشتری میباشد )

توجه : مشتری گرامی ، سایت پیکاوکالا ، یک پلتفرم معتبر احراز هویت شده با نماد اعتماد الکترونیک میباشد ، شما میتوانید آیکون اینماد را در انتهای صفحه ی اصلی سایت مشاهده فرموده و با کلیک روی آن پس از مشاهده ی مشخصات کامل پیکاوکالا  با خیالی آسوده نسبت به خرید کالای مورد نیاز اقدام فرمایید .

امکان فروش این محصول بصورت تعداد و عمده میسر میباشد ، جهت دریافت قیمت عمده و تخفیفات میتوانید با شماره های 02133940331 و 02133958166 و یا شماره های همراه 09124679031 و 09124183889 تماس بگیرید . 

 

نظر خودتان را بنویسد
  • تنها کاربرانی که ثبت نام کرده اند می توانند نظر بنویسند
  • تنها پس از خرید این محصول می توانید در مورد آن نظر بدهید.
مقایسه کالاها
whatsapp